Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مورد ابتلا به کرونای برزیلی در ایالات مینه سوتای آمریکا شناسایی شد.

به گزارش برنا؛ مقامات محلی در ایالت مینه سوتای آمریکا اعلام کردند: اولین مورد از سویه جهش یافته کروناویروس که به تازگی در برزیل شناسایی شده در این ایالت نیز مشاهده شده است.

دپارتمان سلامت مینه سوتا در اطلاعیه ای اعلام کرد: سویه جهش یافته کروناویروس موسوم به Brazil P.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 در نمونه آزمایش یکی از ساکنان این ایالت که به تازگی به برزیل سفر داشته پیدا شده است.

در اوایل ماه ژانویه از این بیمار تست کرونا گرفته شد که نتیجه آزمایش او مثبت بوده است و از او درخواست شد در قرنطینه بماند. در بررسی های بیشتر آزمایشگاهی مشخص شد این بیمار به گونه برزیلی کرونا آلوده شده است.

به نقل از هندوستان تایمز، یک متخصص اپیدمیولوژی گفت: شناسایی یک مورد ابتلا به کرونای برزیلی و سه مورد ابتلا به کروناویروس انگلیسی در چند هفته گذشته نشان دهنده ضرورت محدودیت کردن سفرها در دوران همه گیری بیماری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در جهان کرونای برزیلی مورد ابتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر، حقوق بشر آمریکایی با خیزش نخبگان و دانشگاهیان دانشگاه‌های سرتاسر آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی به وضوح مفهوم خود را نمایان ساخته است.

در همین ارتباط، وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود امروز شنبه در گزارشی به تشریح وضعیت حقوق بشر در آمریکا پرداخته و از عدم پایبندی این کشور به حقوق و آزادی‌های بنیادین بشری انتقاد کرده است.

وزارت خارجه روسیه در تشریح وضعیت حقوق بشر در آمریکا تصریح کرده که ایالات متحده آمریکا علی‌رغم وجود تناقض‌های عمیق در جامعه این کشور همچنان خود را سردمدار حراست از حقوق بشر معرفی می‌کند در حالی که عجله‌ای برای پایبندی به تعهدات قانونی خود در این زمینه نشان نمی‌دهد.

مسکو می‌افزاید: عملیات‌های نظامی در خاک کشورهای اروپایی و خاورمیانه، احداث زندان‌های مخفیانه در سراسر دنیا و اجرای سیاست‌های ضد مهاجرتی در سال‌های اخیر از جمله مواردی است که روسیه آن را مصداق زیر پا گذاشتن آزادی‌ها و حقوق بشری توسط ایالات متحده برشمرده است.

وزارت خارجه روسیه تصریح کرده که این موارد نقض حقوق بشر نشان‌دهنده «ماهیت دوگانه» موضع‌گیری دستگاه‌های حاکمیتی آمریکا در خصوص موازین حقوق بشر و همچنین قوانین بین‌المللی است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که ایالات متحده آمریکا به طور فعالانه از تاکتیک‌های جنگ نیابتی علیه روسیه استفاده می‌کنند که نمونه آن در کمک‌های نظامی گسترده این کشور به اوکراین نمایان است.

گزارش وزارت خارجه روسیه همچنین می‌گوید آمریکا در حال اعمال فشارهای آشکار علیه کشورهای دارای حاکمیت مستقل به بهانه اجرای مکانیسم‌های حقوق بشری است که هدف آن ایجاد ذهنیت منفی علیه فدراسیون روسیه و متحدان و شریکانش در صحنه بین‌المللی است.

کد خبر 6096708

دیگر خبرها

  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • آمریکا روسیه را به استفاده از «سلاح شیمیایی» در اوکراین متهم کرد
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!