Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری از ادامه درگیری شدید ارتش سوریه با تروریست‌ها در صحرای سوریه و هلاکت شماری از آنها در جریان این این نبرد و نیز حملات هوایی جنگنده‌های روسی به مواضع تکفیری‌ها خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، ارتش سوریه به عملیات در مثلث حلب-حماه -الرقه و جاده حمص به دیرالزور ادامه داد و همزمان جنگنده‌های روسی بیش از 95 سورتی پروازی علیه بازمانده‌های داعش انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

یک منبع سوری اعلام کرد: ارتش سوریه و متحدانش به پاکسازی صحرای سوریه از بازمانده‌های داعش ادامه دادند و این با پشتیبانی هوایی انجام شد و محدوده‌ای از حومه شرقی حمص تا مرز عراق را شمال شد و مواضع داعش به شدت بمباران شد و اهداف حملات هوایی جنگنده‌های روسی و سوری محقق شد.

همزمان منابع وابسته به مخالفان سوری اعلام کردند که جنگنده‌های روسی بیش از 95 سورتی پروازی در مناطقی که داعش در آن حضور دارد، انجام دادند.

این حملات از زمان حمله به یک اتوبوس ارتش سوریه در جاده دیرالزور به تدمر در منطقه «المالحه الشولا» از سوی تروریست‌هایی که از سمت پایگاه آمریکایی «التنف» آمده بودند، انجام می‌شود که بر اثر آن سه نظامی کشته و ده نفر دیگر زخمی شده بودند.

آرامش در مناطق شمالی حماه و جنوب ادلب

منابع سوری از آرامش شکننده در مناطق شمال غربی حماه و جنوب ادلب خبر دادند و اعلام کردند این به سبب واکنش کوبنده ارتش سوریه به تحرکات تروریست‌ها رخ داد.

این پس از رخ می‌دهد که ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در «جبل الزاویه» و «سهل الغاب» و محورهای جنوب ادلب زیر آتش سنگین قرار داده و تحرکات آنها را ناکام گذاشته بود.

درگیری میان نیروهای وابسته به ترکیه و شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا

منابع وابسته به مخالفان سوری از درگیری میان نیروهای مورد حمایت ترکیه و شبه نظامیان قسد مورد حمایت آمریکا در نزدیکی اتوبان «ام 4 » در شرق «عین عیسی» در شمال سوریه خبر دادند.

هلاکت 13 داعشی در  «صحرای المیادین» سوریه

منابع وابسته به مخالفان سوری از کشته شدن 13 داعشی در حملات هوایی روسیه در صحرای المیادین خبر دادند.

از سوی دیگر این منابع به درگیری در صحرای المیادین میان نیروهای ارتش سوریه و متحدانش با داعش و حملات سنگین توپخانه‌ای ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها اشاره کردند و اینکه پهپادها بر فراز منطقه در حال پرواز هستند.

ادامه محاصره الحسکه از سوی شبه نظامیان وابسته به آمریکا

منابع سوری اعلام کردند که شبه نظامیان وابسته به آمریکا به محاصره ساکنان شهر الحسکه برای چندمین روز متوالی ادامه دادند و مانع ورد مواد غذایی و تانکرهای آب به آن شدند.

این شبه نظامیان از ورود ناوگان حمل و نقل عمومی به مرکز شهر ممانعت به عمل آوردند و مانع از حضور دانش آموزان به الحسکه شدند؛ به ویژه که این دانش آموزان از مناطق مختلف به مدارس دولتی می‌روند زیرا شبه نظامیان قسد به دنبال پیاده کردن برنامه‌های درسی هستند که گرایشهای تجزیه طلبانه را تقویت می‌کند.

احتمال حمله جدید ترکیه به منطقه «المالکیه» در استان الحسکه

«زیدان العاصی» رئیس آنچه هیئت دفاع در منطقه خودمختار خوانده می‌شود مدعی شد که ترکیه به دنبال حمله به منطقه «المالکیه» در استان «الحسکه» سوریه و «سنجار» در استان نینوا عراق است.

وی افزود: اگر حمله‌ای به «المالکیه» در استان الحسکه یا هر منطقه دیگری شود ضامن روسیه و ائتلاف بین المللی و نیز ارتش سوریه است. حمله ترکیه بعید نیست و هر حمله جدید تبعات بی پایانی بر سوریه و کل منطقه دارد.

این تجزیه طلبان که هنگام حمله ارتش سوریه را مسئول می‌دانند اما در شرایط دیگر به اقدامات سرکوبگرانه علیه سوری ها می‌پردازند، مدعی شدند که دولت سوریه باید با حملات ترکیه مقابله کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنگنده های روسی ارتش سوریه شبه نظامیان تروریست ها خبر دادند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان شمال، مرکز و جنوب نوار غزه را هدف حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

در جنوب نوار غزه، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به سوی اطراف فرودگاه ویران‌شده غزه در شرق رفح آتش گشودند و شرق رفح را با حمله‌های هوایی و حمله‌های مداوم توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

همچنین از بامداد امروز تاکنون ۴ شهید از جمله یک بانو و دو کودک فلسطینی در نتیجه حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح به شهادت رسیده‌اند.

در شهر غزه و در شمال نوار غزه، همزمان با تیراندازی گاه و بی‌گاه بالگردهای آپاچی ارتش رژیم صهیونیستی، توپخانه ارتش این رژیم نیز به گلوله‌باران منطقه‌های مختلف شهرک «الزیتون» در جنوب شرق شهر غزه ادامه می‌دهد.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار دادند.

در مرکز نوار غزه نیز توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های «المغراقه»، «الزهرا»، شرق «البریج» و «دیرالبلح» را گلوله‌باران کرد.

علاوه بر این پشت ایستگاه برق در منطقه «ارض المفتی» واقع در شمال «النصیرات» در مرکز نوار غزه نیز هدف حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

کد خبر 6094508

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه