Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: دشمنان همیشه در پی توطئه برای نظام بودند ولی ایران اسلامی با موفقیت های خود در تمام عرصه ها توطئه ها و نقشه های آنان را برملا کرده و ناکام گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «احمد برادران» روز چهارشنبه (هفتم بهمن ماه) در آیین تکریم و معارفه فرماندار شیروان اظهار داشت: بیش از 42 سال از عمر نظام و پیروزی انقلاب می گذرد و مبانی که نظام براساس آن شکل گرفت، وحدت و تبعیت مردم از معمار کبیر انقلاب بوده که اینک با گذشت چهار دهه شاهد دستاوردهای خوب، مهم و قابل توجهی در نظام جمهوری اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: امروز سیاست نظام و جایگاهی که پیدا کرده بخش زیادی از معادلات کسانی است که 42 سال قبل در اتاق فکر تصمیم گرفتند و عزتی که نظام اسلامی پیدا کرده ستودنی است که در مجامع بین المللی حرفی برای گفتن دارد.

 

 

برادران افزود: شیروان با ارتباط، تعامل و همدلی، توسعه و پیشرفت خوبی داشته که به توفیقات بزرگی دست پیدا کرده و امید است روند توسعه استمرار داشته باشد.

 

 

فرماندار سابق شیروان هم گفت: دستاوردها و اقدامات خوب انجام شده در این شهرستان با همت تمام مسئولان بوده که حرکت شهرستان حرکت رو به جلو و توسعه است ولی برای عبور از شرایط سخت تحریم ها، باید تلاش کرد.

 

 

«امین رضا مرآتی» اظهار داشت: با توجه به آغاز عملیات سه طرح بزرگ اقتصادی این شهرستان و موفقیت های خوبی که داشته نباید از پروژه های بزرگ غافل شویم چرا که فضای کسب و کار شهرستان را تغییر می دهد و تحولات خوبی را ایجاد خواهد کرد.

 

 

با حکم استاندار خراسان شمالی، "علی ذوالفقاری" به سمت سرپرست فرمانداری شیروان منصوب شد، وی پیش از این، سمت مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری خراسان شمالی را بر عهده داشت.

 

 

"امین رضا مرآتی" فرماندار سابق شیروان نیز به عنوان فرماندار قوچان منصوب شده است.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خرسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنود قرار دارد.

 

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان انتخابات خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است