Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز سه شنبه در حاشیه  نشست شورای برنامه‌ریزی، اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری سمنان به خبرنگاران ابراز داشت: با تخصیص کامل اعتبارات طرح‌های با ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، این طرح ها در استان سمنان تا اردیبهشت ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد و البته رییس جمهوری دستور صریح برای تامین اعتبار آن ها داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ساختمان در دست ساخت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد ریال جداگانه برای تکمیل ساختمان آموزش و پرورش نیز در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: اکنون ۱۳۰ میلیارد ریال از مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان آموزش و پروش استان سمنان ابلاغ شده است.

آشناگر تصریح کرد: طرح‌های زیرمجموعه آبرسانی مانند ساخت مخازن ذخیره آب، تکمیل طرح‌ها در حوزه راهسازی مانند راه معلمان- جندق، عباس‌آباد- کاهک، راه سرخه و گرمسار از جمله طرح‌هایی است که با اعتبار در نظر گرفته شده برای استان سمنان براساس موافقت رییس جمهوری تکمیل می‌شود.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری، سیزدهم دی ۹۹ در پاسخ به مکاتبه علیرضا آشناگر استاندار سمنان، با موضوع اعلام طرح‌های عمرانی در حال احداث استان ، دستور بررسی فوری و مساعدت در تامین اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی استان را صادر کرد.

استاندار سمنان در مکاتبه خود با رئیس جمهوری  ۱۱۰ طرح معرفی کرده بود که از مجموع طرح‌ها،  سه طرح متعلق به شرکت برق منطقه ای سمنان، یک طرح مربوط به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، یک طرح مربوط به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، یک طرح مربوط به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، یک طرح مربوط به اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، یک طرح مربوط به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ۲ طرح مربوط به جهاد دانشگاهی، سه طرح مربوط به شرکت آب منطقه ای، پنج طرح مربوط به دانشگاه سمنان، ۲ طرح مربوط به دانشگاه صنعتی شاهرود، یک طرح مربوط به دانشگاه دامغان، یک طرح مربوط به اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و ۱۲ طرح مربوط به شرکت آب و فاضلاب استان سمنان است.

برچسب‌ها سمنان افتتاح طرح استانداری سمنان علی رضا آشناگر  اعتبارات حسن روحانی اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان افتتاح طرح استانداری سمنان سمنان افتتاح طرح استانداری سمنان اعتبارات حسن روحانی اعتبار اخبار کنکور میلیارد ریال استان سمنان برای تکمیل طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان

سارانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در استان گفت: برای تکمیل این طرح‌ها از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته‌ است.

او افزود: از این محل ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه‌ای نهبندان با ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی تخصیص یافته است.

سارانی عنوان کرد: تاکنون در زمینه اجرای این طرح ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی ظرفیت آبگیری سد تغذیه مصنوعی بندان را ۱.۷۴ میلیون متر مکعب اعلام کرد و ادامه داد: هدف از احداث این سد، ذخیره‌سازی سیلاب و رواناب و رهاسازی برای دشت‌های پایین دست است.

بیشتر بخوانید

اعتبار به طرح‌های تغذیه مصنوعی رسید/ خراسان جنوبی صدرنشین جدول اجرای طرح‌های نوین آبیاری

او با بیان اینکه طرح تغذیه مصنوعی بندان حد فاصل شهر‌های نهبندان و زابل و در فاصله ۷۰ کیلومتری این شهرستان قرار دارد تصریح کرد: در سال‌های پر باران بین ۴ تا ۵ میلیون متر مکعب رواناب و سیلاب در این سد ذخیره‌سازی خواهد شد.

سارانی بیان کرد: ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی خراسان جنوبی شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه در دست اجراست که در دولت سیزدهم ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی