Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:22:16 GMT

هوادارانی که برای رقیب سنگ تمام گذاشتند (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۶۵۸۹

هواداران نفت آبادان روز گذشته مثل همیشه از بازی تیمشان استقبال پرشوری داشتند و نکته قابل توجه اینکه نشان دادند این حضور نباید با توهین به حریفان همراه باشد.

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین رقابت لیگ بیستم در هفته دوازدهم میان دو تیم زردپوش فوتبال ایران برگزار شد و این تیم فوتبال سپاهان بود که توانست با کسب سه امتیاز ارزشمند خودش را هم امتیاز استقلال کند و در رتبه دوم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته جالب توجه این دیدار که جذابیت‌های زیادی از نظر فنی داشت، حضور هواداران آبادانی بود که آب و رنگ ویژه ای  به این مسابقه داده بودند و فوتبال ایران را یاد روزهایی انداختند که تماشاگران بازیگران اصلی یک مسابقه فوتبال بودند.


هواداران خونگرم آبادانی نه تنها برای تیم خود که برای تیم رقیب هم سنگ تمام گذاشتند و محرم نویدکیا سرمربی طلایی پوشان اصفهانی را نیز از تشویق خودشان بی نصیب نباشد؛ محرم در آخرین پیروزی سپاهان در آبادان که به سال 1390 بازمی گردد در زمین بازی بازوبند سپاهان را برعهده داشت و روز گذشته نیز به عنوان سرمربی به 9 سال ناکامی این تیم در آبادان خاتمه داد، با این حال او در ابتدایی مسابقه تشویق شد؛ البته که سابقه حضور رسول نویدکیا هم در این موضوع بی تاثیر نبوده است.

 

 

 

 


آبادانی ها که بار دیگر با پرچم آبادان برزیلیته خودشان را به ورزشگاه تختی آبادان رسانده بودند، از دیواره‌ها و پشت بام های اطراف، این بازی را تماشا کردند و هر چند در دقیقه 88 گل دیرهنگامی را دریافت کردند ولی یکبار دیگر اهالی فوتبال را به یاد روزهایی انداختند که کرونا با حضور هواداران رنگ و بوی واقعی داشت.

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند

 باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد که از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش در دیدار شب گذشته ٢ تیم در ورزشگاه آزادی تهران شکایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان کردند.

ادامه اطلاعیه حاکیست: این در شرایطی است که متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

در اطلاعیه باشگاه سپاهان عنوان شده است: همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند، از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد.

کد خبر 749942

دیگر خبرها

  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود/ یک بار برای همیشه درست برخورد کنید
  • پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه زنان بود
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند