Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@12:25:14 GMT

پریچهره در جمع باستانی‌کاران حاضر شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۶۷۷۷

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با جمعی از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

خبرگزاری میزان - نصرالله پریچهره، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران شب گذشته (دوشنبه) در زورخانه نیرو راستی، میهمان گروهی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش باستانی پایتخت بود. در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، پریچهره با حمایت از سرپرست جدید هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان تهران تاکید کرد این رشته قدیمی و سنتی باید دوباره در پایتخت به روزهای اوج خود بازگردد و چراغ زورخانه‌های خاموش تهران با تلاش مدیران جدید دوباره روشن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جلسه، محمد خوش‌جان رئیس اسبق فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای صراحتا اعلام کرد هیئت تهران هیچ دشمنی با فدراسیون نداشته و هدفش، تعامل سازنده برای پیشرفت این رشته است. همچنین امیر عرب سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان تهران نیز ضمن خیر مقدم به مدیر کل ورزش و جوانان استان، اهداف و برنامه های آتی خود را تشریح کرد. حکم محمد باقری به عنوان دبیر هیئت نیز در همین مراسم اعطا شد.

 

بیشتر بخوانید: باران چشمه: حضور ما در ورزش پهلوانی برای تداوم و حفظ اقدامات موثر این فدراسیون است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش های زورخانه ای نصرالله پریچهره

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ورزش های زورخانه ای نصرالله پریچهره استان تهران زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند