Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در دی ماه امسال ۴۱ مورد حادثه جاده‌ای، شهری و صنعتی و کارگاهی در استان ثبت شده و به ۲۶۸ نفر حادثه دیده امدادرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی طاهری گفت: در دی ماه سال جاری امدادگران هلال احمر در هشت مورد برف و کولاک، ۲۸ مورد در حوادث جاده‌ای، دو مورد سانحه شهری، و یک مورد حوادث صنعتی و کارگاهی و دو مورد خدمات حضوری برای شهروندان این استان خدمات امدادی ارائه داده‌اند.

وی یادآوری کرد: افراد متاثر از این حوادث ۲۶۸ نفر بودند که ۷۰ تیم با ۱۸۰ نفر برای آنها خدمات مورد نیاز را ارائه کرده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه مصدومان ناشی از این حوادث بیان شده ۶۹ نفر ثبت شده است، گفت: ۶ مصدوم توسط امدادگران هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و سه نفر از هموطنان نیز در این سوانح جان خود را در دی ماه جاری از دست داده‌اند.

طاهری اظهار داشت: در حوادث ناشی از برف و کولاک دی ماه امدادگران هلال احمر در استان زنجان سه نفر را در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای اسکان داده‌اند.

وی اضافه کرد: در این عملیات‌ها ۷۰ تیم عملیاتی با ۱۸۰ نفر امدادگر و۳۹ دستگاه آمبولانس و ۳۰ دستگاه خودروی نجات به این ماموریت‌ها اعزام شده‌اند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان سرپرست جمعیت هلال احمر دی ماه سال جاری امدادگران هلال احمر امدادگران هلال احمر هلال احمر استان استان زنجان دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: پس از ۶ روز جستجو جسد مرد مفقودی ۶۰ ساله طارمی توسط تیم های واکنش سریع از دل آبهای قزل اوزن بیرون کشیده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حکمت‌اله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز گفت: گزارش مفقودی مرد 60 ساله‌ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب‌بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت 15:30 روز شنبه یکم اردیبهشت ماه به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک دار سبک از جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جستجوی این مفقودی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده نیز دو تیم آنست(سگ‌های زنده یاب) ساعت 19 شامگاه شنبه از پایگاه امدادی مرکز استان برای جستجو به این منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تا ساعت 23:55 شامگاه شنبه جستجوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و جستجو نیز صبح روز یکشنبه نیز مجدداً آغاز و تا پایان همان روز ادامه داشت.

هاشمی گفت: این عملیات بازهم از صبح دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آغاز شد و همراه با دو تیم آنست ادامه داشت که با نامساعد شدن شرایط جوی عملیات این تیم متوقف شد.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر روز شنبه ارتفاعات و پیرامون روستاهای کلکش شهرستان زنجان، کوهکن علیا، چورزق، زرنی، شیرمشه توسط تیم های عملیاتی و با همراهی و کمک بیش از 200 نفر از نیروهای محلی و اهالی روستاها آغاز شد و برای پیدا کردن این  جسد درخواست پرواز بالگرد صادر شد ولی به دلیل شرایط جوی نامساعد در این شهرستان امکان پرواز وجود نداشت.

هاشمی یادآور شد: بالاخره امروز جسد این مرد مفقودی توسط اهالی منطقه داخل رودخانه قزل اوزن اطراف روستای تسکین مشاهده شد و تیم‌های واکنش سریع با تجهیزات فنی پس از ساعت‌ها تلاش جسد را که در داخل رودخانه گیر کرده بود به بیرون کشیده و تحویل عوامل انتظامی دادند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره 112 ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • شکسته شدن ۲ سد خاکی/ سیلاب در حاجی آباد زیرکوه جاری شد + عکس
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه