Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، عنوان کارگردان سال این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز برای فیلم سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها به کلوئی ژائو فیلمساز ۳۸ ساله چینی اعطا می‌شود. وی اولین کارگردان زن است که در تاریخ ۳۲ ساله این جشنواره سینمایی افتخار دریافت این عنوان را به دست می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز که ژانویه هر سال در شهر پالم اسپرینگز کالیفرنیا برگزار می‌شود، امسال به دلیل شیوع کرونا با یک ماه و نیم تاخیر و بدون رویداد حضوری، از بهترین‌های صنعت سینما در سالی که گذشت تجلیل خواهد کرد. برنامه تلویزیونی اینترتیمنت تونایت نیز در روزهای ۱۱ و ۲۵ فوریه (۲۳ بهمن و ۷ اسفند ۹۹) یک ویژه برنامه در تقدیر از برگزیدگان این جشنواره سینمایی روی آنتن می‌برد.  

سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها که برنده شیر طلایی هفتادوهفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز شد، سومین فیلم بلند ژائو است. وی پیش‌تر در سال ۲۰۱۵ فیلم ترانه‌هایی که برادرم به من آموخت و در سال ۲۰۱۷ سوارکار را کارگردانی کرده بود. فیلم بعدی از این فیلمساز خوش‌آتیه یک اثر ابرقهرمانی به نام جاودانه‌هاست که قرار است ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) در سینماها اکران شود.

هارولد متزنر رئیس جشنواره پالم‌اسپرینگز در تحسین فیلم سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها از این کارگردان می‌گوید: این فیلم منحصربه‌فرد و خوش ساخت در همراهی با شخصیت اصلی داستان، فرن، که به دل جاده زده و از این اقامتگاه‌ عشایر مدرن به اقامتگاه دیگر می‌رود، مناظر باشکوه غرب آمریکا را به تصویر می‌کشد. سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها یکی از بهترین فیلم های سال است و مفتخریم کلوئی ژائو را به عنوان اولین بانویی اعلام کنیم که عنوان کارگردان سال جشنواره ما را دریافت می‌کند.

در فهرست کارگردانان سال دوره‌های گذشته جشنواره پالم اسپرینگز، نام‌های آشنایی چون کوئنتین تاراتنتینو (برای فیلم روزی روزگاری در هالیوود)، دیوید او. راسل (برای مشت‌زن)، جیسون رایتمن (برای پا در هوا)، الکساندر پین (برای راه‌های فرعی)، الخاندرو گونزالس اینیاریتو (برای بابل و بِردمَن) و استیو مک کویین (برای دوازده سال بردگی) به چشم می‌خورد. 

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز از سال آینده میلادی به روال سابق برمی‌گردد اما جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آن که به اختصار شورت فِست نامیده می‌شود با وجود کرونا از ۲۲ تا ۲۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۱ تا ۷ تیر ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.  

برچسب‌ها رویدادهای حوزه سینما فیلم سینمای جهان فیلمساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیلم سینمای جهان فیلم سینمای جهان فیلمساز اخبار کنکور پالم اسپرینگز بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد

شبکه خبری بلومبرگ اعلام کرد که چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر سابق صرافی ارزهای دیجیتال "بایننس" Binance، به اتهام تخلف مالی به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، شبکه خبری بلومبرگ اعلام کرد که چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر سابق صرافی ارزهای دیجیتال "بایننس" Binance، به اتهام تخلف مالی به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شده است.

چانگ پنگ ژائو در جلسه دادگاه در سیاتل شرکت کرد. قاضی ریچارد جونز مجازات بسیار سبک تری نسبت به 3 سال مورد نظر دادستان صادر کرد. وکلای مدافع درخواست آزادی مشروط کرده بودند.

احیای پرونده شکایت علیه بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهانشکایت از مدیر صرافی رمزارز آمریکایی به اتهام کلاهبرداری

نوامبر گذشته، مقامات ایالات متحده به بایننس به دلیل نقض قوانین مربوط به حفظ اسرار بانکی، مشارکت در پولشویی، عدم ثبت نام مناسب و فرار از تحریم ها، به بایننس دستور پرداخت 4.3 میلیارد دلار را دادند.

چانگ پنگ ژائو همچنین به عدم اجرای یک برنامه موثر برای مقابله با پولشویی اعتراف کرد.

بر اساس گزارش‌ها، قاضی جونز در جلسه دادگاه به پیشینه مثبت ژائو، ورود داوطلبانه وی به آمریکا و همچنین همکاری‌اش با قانون‌گذاران اشاره و وی را در نهایت به 4 ماه زندان محکوم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • تکنیک مهم نیست، دل فیلمساز را می‌خریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری