Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@04:12:19 GMT

جزئیات سوختگیری بهداشتی در جایگاه‌های سوخت

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۷۸۰۹

جزئیات سوختگیری بهداشتی در جایگاه‌های سوخت

خبرگزاری ایسنا: دکتر سیما سادات لاری، گفت: پمپ بنزین‌هاو ایستگاه‌های CNG از اماکن پر خطر ابتلا به کووید۱۹ هستند و لزوم رعایت نکات بهداشتی در این اماکن از اهمیت ویژه برخوردار است. توصیه می‌کنیم در مراجعه به جایگاه سوخت باک خودروی خود را به طور کامل پر کنید تا کمتر مجبور به مراجعه به این مراکز شوید.

وی افزود: قبل از مراجعه به جایگاه‌های سوخت با خودتان دستکش یکبار مصرف به همراه داشته باشید و کارت سوخت خود را به دقت و بدون تماس دست وارد محل کارتخوان کرده و با دست دارای دستکش رمز خود را وارد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تماس مستقیم دست با نازل دستگاه سوخت خودداری کنید و از پرداخت وجه نقد نیز خودداری کنید.

لاری ادامه داد: تا حد امکان کارت بانکی را خودتان در دستگاه اخذ وجه کشیده و از اپراتور بخواهید رمز را وارد کند و یا خودتان با دستکش رمز کارت بانکی را وارد کنید. ضروری است در طول مدت حضور در پمپ بنزین از تماس دست با چشم، بینی و دهان خودداری کنید.

وی افزود: در پایان فرایند سوخت‌گیری دستکش را به شکلی از دست خارج کنید که هیچ نقطه‌ای از بدنتان با قسمت بیرونی دستکش در تماس نباشد و دستکش را در سطل زباله بیندازید. در اولین فرصت ممکن پس از اتمام سوخت‌گیری کارت سوخت و کارت بانکی خود را ضد عفونی کرده و نسبت به شستن و یا ضد عفونی کردن دست‌ها اقدام کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: اماکن پرخطر کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور