Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@23:34:55 GMT

اهدای ۳۵ تخته فرش به زوج‌های جوان در نهاوند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۷۹۳۲

اهدای ۳۵ تخته فرش به زوج‌های جوان در نهاوند

علی کاویانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: هفته گذشته از سوی برادران امیدی تعداد ۱۰ تخته فرش ۱۲ متری به ارزش ۴۵ میلیون تومان و از سوی حجت جهانیان تعداد ۲۵ تخته فرش ۶ متری به ارزش حدود ۴۰ میلیون تومان به این مجمع اهدا شد تا به عنوان جهیزیه به زوجین نیازمند داده شود.

وی افزود: مجمع خیرین ازدواج نهاوند از ابتدای تشکیل تا کنون با همکاری خیرین شهرستان اقدامات خوبی را انجام داده و امسال به عنوان مجمع برتر استان معرفی شد که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان از اعضای هیات مدیره تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مجمع خیرین شهرستان نهاوند با بیان اینکه فعالیت‌های مجمع خیرین طی یک سال گذشته تحت تاثیر کرونا در مقایسه با سال گذشته کمتر بوده اضافه کرد: سال‌های گذشته و قبل از شیوع کرونا فعالیت مجمع بیشتر بود و ما هر ساله در هر سه ماه یکبار مراسم گلریزان را برای جمع‌آوری کمکهای مردمی برگزار می‌کردیم که متاسفانه به علت شیوع کرونا این مراسم محدود شده است.

وی گفت: با توجه به فراخوان این مجمع مبنی بر کمک به زوجین نیازمند تاکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از خیرین سطح شهرستان، استان و تهران عضو مجمع شده و مساعدت‌های مالی را به اشکال مختلف با این مجمع داشته‌اند.

کاویانی افزود: در این راستا در سال جاری تاکنون در یک مرحله تعداد ۱۷ جهیزیه تهیه و به زوجین نیازمند اهدا شده و در نظر است به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک مرحله دیگر تعداد ۳۴ جهیزیه دیگر به زوجینی که قبلا نام‌نویسی کرده‌اند اهدا شود.

وی ایجاد اتاق عقد در محل مجمع به منظور خواندن خطبه عقد را از جمله اقدامات ابتکاری برشمرد و اظهار کرد: با سه دفتر ازدواج در شهرستان هماهنگ شده و کارهای دفتری و اجرای عقد در این محل به‌ صورت رایگان برای زوج‌های متقاضی که توانایی پرداخت هزینه ندارند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی کاویانی اهدای فرش زوج های جوان ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا ابراهیمی، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی که با موضوع تشریح برنامه‌های هفته ازدواج برگزار شد، با بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی جوانان دستگاه‌های دولتی و عمومی باید ۲۰ درصد از امکانات و ظرفیت‌های خود را رایگان در اختیار زوج‌های جوان قرار دهند گفت: در این بین ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند برای برپایی ازدواج آسان اماکن و سالن‌های خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی اظهار داشت: ترویج ازدواج اسان یک ضرورت است که لزوم ورود بیشتر و جدی تمامی نهاد‌ها و ادارات را دارد.

وی با بیان اهمیت استفاده از ظرفیت خیرین ازدواج عنوان کرد: لازم است به صورت ساماندهی شده مجمع خیرین امر ازدواج در استان تشکیل شود تا در اوایل زندگی خیرین با حمایت مادی و یا مسکن زوجین را در زندگی مشترک یاری دهند.

ابراهیمی اضافه کرد:مراکز مشاوره غیر مجاز و بدون مجوز شناسایی و با متخلفین برخورد خواهد شد.

سجاد بیرامی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم با ارائه عملکرد اداره کل ورزش و جوانان در بخش‌های مختلف جوانان گفت: در طی سال گذشته بیش از ۲ هزار نفر در مراکز مشاوره ازدواج ورزش و جوانان استان مشاوره رایگاه پیش، حین و بعد از ازدواج دریافت کرده اند.

بیرامی با اشاره به اینکه هفته ازدواج امسال از ۱۹ تا ۲۵ خرداد با برگزاری برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد اظهار داشت:
طرح " وصال شیرین " که مبنای آن ارزان سازی ازدواج برای جوانان است، را با همکاری یکی از سمن‌های جوانان امسال اجرایی خواهیم کرد.

 وی افزود بر همین اساس، سامانه‌ای طراحی شده که طی آن، خدمات ارزان به جوانان در شُرُف ازدواج ارائه خواهد شد، این خدمات ارزان ازدواج شامل ۱۳ مورد از جمله: گل فروشی، لباس فروشی و ... می‌باشد و در این سامانه، شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه هم برای جوانان وجود دارد

بیرامی اضافه کرد؛ برای توسعه عرصه جوانان، نیاز داریم گه تمام دستگاه‌ها پای کار باشند و انتظار داریم رسانه‌ها و خبرگزاری در مسیر فرهنگ سازی ازدواج آسان، اثر گذاری داشته و مسئولان را یاری دهند

وی با بیان برنامه‌های مصوب هفته ازدواج گفت: سال گذشته در ۹شهرستان آذربایجان غربی برای ۲۸۷ زوج جشن‌های وصال را برگزار کردیم و امسال بنا داریم در ۱۷ شهرستان استان جشن‌های وصال را برگزار کنیم.

بیرامی اضافه کرد:با همکاری سمن‌های مربوطه و همکاران اداره کل، توانستیم سال گذشته رتبه اول کشور را در برپایی جشن‌های وصال کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی