Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@17:04:22 GMT

آخرین جزئیات بازار آب از زبان اردکانیان وزیر نیرو

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۷۹۳۷

آخرین جزئیات بازار آب از زبان اردکانیان وزیر نیرو

وزیر نیرو گفت: در خصوص بازار آب چند مکان به صورت آزمایشی (پایلوت) مدنظر است و‌ این مسیر را دنبال می‌کنیم تا هرچه زودتر گام‌های موثری در این خصوص برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رضا اردکانیان صبح امروز در حاشیه افتتاح ویدیو کنفرانسی پروژه آب شیرین‌کن مادر شهر نوش‌آباد با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: پایبندی به وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو با پشتیبانی نمایندگان مردم به طور نسبی شرمنده مردم بویژه در جنگ اقتصادی نیستیم، تصریح کرد: لطمات تحریم‌های هوشمند به ملت ایران وارد شده است.

وی افزود: به لطف خدا در طلیعه بهمن‌ ماه در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور گام بر می‌داریم و‌ طرح‌های خود در حوزه آب و‌ فاضلاب را پیش می‌بریم.

اردکانیان با بیان اینکه در خصوص بازار آب چند مکان به صورت آزمایشی (پایلوت) مدنظر است، ادامه داد: این مسیر را دنبال می‌کنیم تا هرچه زودتر گام‌های موثری در این خصوص برداریم.

اردکانیان در مورد تبدیل کولرهای آبی به گازی  بیان کرد: در راستای طرح تبدیل کولرهای آبی به گازی در منطقه کاشان امیدوارم بتوانیم گامی بلند در این منطقه و برای سایر نقاط کشور در این خصوص برداریم و با پیشگامی سرمایه‌گذاران به این هدف برسیم.

به گزارش صاحب نیوز؛ بازارهای آب معمولا به دو شکل پدید می‌آیند. بازارهای رسمی آب، بازارهایی هستند که از پشتیبانی نظام حقوقی برخوردارند و لذا، حل و فصل اختلافات قرارداد و تقویت مبادلات کارآمد را امکان‌پذیر می‌کنند و بازارهای عرفی، بازارهایی هستند که قراردادها به جای قواعد حقوقی، بر پایه پیوندهای اجتماعی رفع و رجوع می‌شوند.

این بازارها اگرچه در مواردی مفید بوده است اما در موادی سبب تثبیت نظام سرمایه داری و جلوگیری از احقاق حق اقشار فرودست شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جزئیات مهم کنکور ۱۴۰۳ از زبان وزیر علوم

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899370

دیگر خبرها

  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • ببینید | جزئیات مهم کنکور ۱۴۰۳ از زبان وزیر علوم
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی