Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@23:54:29 GMT

جایگاه‌های سوخت از اماکن پرخطر ابتلا به کروناست

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۷۹۷۰

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر سیما سادات لاری، گفت: پمپ بنزین‌هاو ایستگاه‌های CNG از اماکن پر خطر ابتلا به کووید۱۹ هستند و لزوم رعایت نکات بهداشتی در این اماکن از اهمیت ویژه برخوردار است. توصیه می‌کنیم در مراجعه به جایگاه سوخت باک خودروی خود را به طور کامل پر کنید تا کمتر مجبور به مراجعه به این مراکز شوید.

وی افزود: قبل از مراجعه به جایگاه‌های سوخت با خودتان دستکش یکبار مصرف به همراه داشته باشید و کارت سوخت خود را به دقت و بدون تماس دست وارد محل کارتخوان کرده و با دست دارای دستکش رمز خود را وارد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تماس مستقیم دست با نازل دستگاه سوخت خودداری کنید و از پرداخت وجه نقد نیز خودداری کنید.

لاری ادامه داد: تا حد امکان کارت بانکی را خودتان در دستگاه اخذ وجه کشیده و از اپراتور بخواهید رمز را وارد کند و یا خودتان با دستکش رمز کارت بانکی را وارد کنید. ضروری است در طول مدت حضور در پمپ بنزین از تماس دست با چشم، بینی و دهان خودداری کنید.

وی افزود: در پایان فرایند سوخت‌گیری دستکش را به شکلی از دست خارج کنید که هیچ نقطه‌ای از بدنتان با قسمت بیرونی دستکش در تماس نباشد و دستکش را در سطل زباله بیندازید. در اولین فرصت ممکن پس از اتمام سوخت‌گیری کارت سوخت و کارت بانکی خود را ضد عفونی کرده و نسبت به شستن و یا ضد عفونی کردن دست‌ها اقدام کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت بهداشت کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران هفته آینده میزبان یکی از بازی‌های بزرگ خواهد بود. شمالی‌ها در هفته‌های اخیر با عملکردی تحسین برانگیز امید را به مازندران برگرداندند. تغییرات در این تیم با حضور الهامی و کادر او آغاز شد و با پیوستن لوآن پولی به این تیم به ثبات رسید. 

گلر برزیلی بعد از حضور در ایران تنها یک بار توپ را از دروازه خارج کرده است. لوآن در مصاحبه اختصاصی با "ورزش سه" دلیل علاقه‌اش به فوتبال را پیدا کردن دستکش‌های پدرش اعلام کرده بود. دروازه‌بان برزیلی که به نظر علاقه خاصی هم به خانواده و فرزند خود دارد، هفته گذشته و بعد از حضور رضا حدادیان، مالک این باشگاه، در تمرین از او خواست تا خانواده‌اش را به ایران بیاورد و حدادیان در زمان کوتاهی به این درخواست پاسخ داد. 

لوآن پولی در ۴ دیدار اخیر این تیم، ۳ بار مقابل سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن کلین شیت کرده و در تیم هفته جای داشته است. خرید نساجی حالا خیال ساکت را از دروازه راحت کرده تا امتیازات برای شمالی‌ها به راحتی از دست نرود. با حضور خانواده لوآن در ایران او تا حالا دروازه خودش را باز شده ندیده و شاید این اتفاق بی ارتباط با عملکرد او نباشد. 

در تمرین امروز نساجی هم لوکا، فرزند ۳ ساله لوآن، حضور پیدا کرد و دقایقی را با اعضای این تیم و پدرش به بازی پرداخت. باشگاه نساجی با انتشار عکس‌ها و ویدیوی این لحظات را ثبت کرده است. 

به نظر سخت‌ترین آزمون نساجی و لوآن در ادامه عملیات بقا، مقابل پرسپولیس و در ورزشگاه وطنی برگزار خواهد شد؛ جایی که نساجی در هفته ۲۶ لیگ، میزبان سرخپوشان پایتخت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت