Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی شهر و شهردار سمنان از حمایت‌های رییس قوه قضاییه در آزادسازی و واگذاری کاروانسرای عباسی به شهرداری سمنان تقدیر و تشکر کردند.

خبرگزاری میزان - رییس شورای اسلامی شهر و شهردار سمنان از حمایت‌های آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» در آزادسازی و واگذاری کاروانسرای عباسی به شهرداری سمنان تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیت الله سید ابراهیم رییسی

ریاست محترم قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام 

شهرداری سمنان در گام دوم انقلاب با سرلوحه قرار دادن مدیریت جهادی توانسته با تعریف پروژه‌های متعدد در حوزه‌های عمرانی، بازآفرینی، فرهنگی و اجتماعی چهره شهر سمنان را دگرگون کرده که یقینا استفاده از پتانسیل کاروانسرای عباسی می‌تواند منجر به ارتقاء چهره گردشگری شهر شود.

اینک که در جریان سفر پرخیر و برکت حضرت‌عالی به خطه مردمان شهید پرور و فرهنگ دوست استان سمنان. درخواست‌های مکرر مسئولان و شهروندان را مورد عنایت ویژه قرار داده و ضمن بازدید از کاروانسرای شاه عباسی در مرکز شهر سمنان، دستور آزادسازی و واگذاری به شهرداری و تبدیل آن به یک مجموعه فرهنگی را صادر فرمودید بر خود فرض دانسته به مصداق حدیث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» مراتب تقدیر و سپاس خود و شهروندان سمنانی را از بذل توجه آن مقام محترم ابراز و دوام توفیق خدمت حضرتعالی در مساحت خطیر دستگاه قضا را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

آیت الله رئیسی در بیستمین سفر استانی خود پنجشنبه ۲ بهمن به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی به سمنان سفر کرد. در جریان این سفر در محل کاروانسرای عباسی شهر سمنان حاضر شد و ضمن بازدید از این محل تاریخی که تا چند ماه گذشته به عنوان زندان سمنان از آن استفاده می‌شد به رئیس سازمان زندان‌ها دستور داد تا این مکان تاریخی را برای تبدیل شدن به مرکز فرهنگی به شهرداری سمنان تحویل دهد تا مورد استفاده مردم این شهر قرار گیرد. 

بیشتر بخوانید: دستور رئیس قوه قضاییه برای تبدیل زندان سمنان به یک مرکز فرهنگی

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس قوه قضاییه سفر استانی به سمنان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه سفر استانی به سمنان کاروانسرای عباسی شهرداری سمنان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می‌شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، بعد از ظهر امروز شنبه در نشست رودررو با مسئولین که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد گفت: منتخبین مردم در ششمین دوره از مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان رسانه‌گریز نیستند و همواره بر حضور اصحاب رسانه در همه جلسات پارلمان محلی قزوین تاکید دارند.

وی ادامه داد: معتقدم حوزه مدیریت شهری، جای سیاسی‌بازی و باندبازی نیست و اصلی‌ترین هدف این مجموعه را خدمت‌رسانی به مردم قزوین می‌دانم. پارلمان محلی شهر قزوین هیچ محدودیتی برای ارتباط با رسانه‌ها نداشته و ندارد و معتقد است باید همواره پاسخگوی مردم و اصحاب رسانه باشد.

فرمانی با اشاره به تذکر جدی شورای شهر به شهردار قزوین مبنی بر انتصابات مدیران این چنین تصریح کرد: پارلمان محلی در حوزه انتصابات مجموعه مدیریت شهری اختیاری ندارد اما همواره هرکجا که لازم باشد تذکرات جدی را به شهردار داده و خواهد داد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از اصحاب رسانه استان قزوین مبنی بر اینکه آیا پارلمان شهری در برسی بودجه سالیانه از ظرفیت نخبگان استفاده کرده است این چنین افزود: بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بررسی بودجه سالانه شهرداری قزوین با بالغ بر 400 نفر از نخبگان و اقشار مختلف مردم بدون هیچ نگاه سیاسی و جناحی مشورت کرده و از نقطه نظراتشان استفاده کرده‌ام.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضعف سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین این چنین تصریح کرد: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم.

فرمانی در پایان تاکید کرد: بنده همواره به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین تاکید کرده‌ام و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌‌ام.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز