Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمجید شیخی گفت: ساخت و سازهای غیر قانونی و تملک زمین ها توسط عناصر دولتی، سبب شده تا ۲ میلیون خانوار از داشتن مسکن محروم شود، فسادهای اقتصادی در این مدت چندین هزار واحد تولیدی را به تعطیلی کشانده و بیش از هزار و ۳۰۰ کارگاه را به تملک بانک ها درآورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی کارشناس مسائل اقتصادی در ارتباط با اعلام حکم مهدی جهانگیری و روسیاهی که برای رئیس جمهور و معاون اولش مانده، به خبرنگار راه آرمان گفت: اگرچه تمایلی به پیش داوری نداریم اما با توجه به انواع افعالی که رئیس جمهور و معاونان در این مدت انجام دادند و ترک فعلی که در این مدت ۸ ساله داشتند، این روسیاهی دامن گیر دولت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جرم ترک فعل دولتمردان از جرم افعالی که انجام داده اند، سنگین تر است از این رو به جهانگیری معاون اول توصیه می کنیم زمستان هنوز به پایان نرسیده، صبر کنید تا مرداد ماه سال ۱۴۰۰ تا متوجه شوید روسیاهی برای چه کسی می ماند؟

این استاد اقتصاد ابراز کرد: آن زمان است که پرونده های شما روی میز قوه قضائیه قرار می گیرد و دست شما برای همگان رو می شود، به اسحاق جهانگیری توصیه می کنیم تا هرچه سریع تر پرونده ساخت ویلاها و تملک زمین های جاده کرج سامان بخشد تا همچون وزرای پیشین دستش رو نشود.

شیخی تاکید کرد: ساخت و سازهای غیر قانونی و تملک این زمین ها سبب شده تا ۲ میلیون خانوار از داشتن مسکن محروم شود، فساد اقتصادی دولتمردان در این مدت چندین هزار واحد تولیدی را به تعطیلی کشانده و بیش از هزار و ۳۰۰ کارگاه را به تملک بانک ها درآورده است.

وی یادآور شد: به زودی همه این اختلاس ها و خیانت ها رو می شود، همانگونه که خداوند وعده روسیاهی منافقین را در قرآن کریم داده است و اعمال دولتمردان از زیر چتر رصد قوه قضائیه مخفی نمی ماند.

کارشناس مسائل اقتصادی در ارتباط با مبارزه جدی قوه قضائیه با فسادهای جاری در قوه قضائیه گفت: در روایت آمده مردم بیش از آنکه به پدران خود شبیه باشند به رهبران خود شبیه هستند، زمانی که راس دولت کاخ نشین باشد و با دردهای جامعه آشنا نباشد، مشخص می شود مدیران پایین دستی چه کارهایی را انجام می دهند و سبب اختلال در نظام سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور می شوند.

شیخی بیان کرد: خوشبختانه نظام ما یک نظام سالم است چرا که یک حکیم دانا و متصل به نظام وحی آن را رهبری می کند و نائب بر حق او با حکمت کامل این نظام را هدایت می کند.

وی ادامه داد: افرادی که در نظام اقتصادی کشور اختلال ایجاد می کنند تنها موجب گرفتاری خود در دنیا و آخرت می شوند و باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

این استاد اقتصاد در پایان خاطرنشان کرد: این افراد که دوستدار سازش با غرب هستند، قطعا به عاقبت افرادی همچون ترامپ جنایتکار دچار می شوند،  چرا که این نظام به کمک خداوند متصل به ظهور حضرت حجت (عج) است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد و در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد


در این جلسه از پوشش خوب تصویری و خبری و زنده مراسم ۵ اردیبهشت در کشور از سوی صدا و سیما استان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد  
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل