Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از فوت راکب موتورسیکلت در برخورد با خودروی وانت پیکان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ جهان دیماز در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک اعلام یک فقره تصادف واقع در روستای سمغان بلافاصله مأموران کلانتری و کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودروی وانت پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده که راکب موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات وارده قبل از رسیدن به بیمارستان فوت نموده است که در همین راستا پرونده قضایی تشکیل و موضوع تحت رسیدگی می باشد. 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه علت سانحه دلخراش توسط کارشناسان پلیس راه  در دست بررسی است عنوان داشت،  با توجه به اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز این گونه حوادث تلخ پیشگیری می‌کنند از رانندگان خواست تا این قوانین را با جدیت تمام مورد توجه قرار دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین