Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن به منظور توسعه زنجیره تامین قطعات خودروهای سواری و تجاری دیروز افتتاح شد.
در حاشیه نمایش دستاوردهای گروه بهمن احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان با تاکید بر اینکه قطعات قابل توجهی را در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان به نمایش گذاشتند، گفت: توانمندی های این خودروساز قابل تقدیر است و امیدواریم قطعه سازان نیز ضمن استقبال از رونمایی دو خودروی جدید گروه بهمن همکاری مستحکم تری با این مجموعه خودروسازی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نعمت بخش ضمن ارزیابی مثبت از دستاوردهای گروه بهمن افزود: در حال حاضر در تولید خودروهای سواری و به ویژه تولید کامیون شاگرد اول است.
دبیر انجمن خودروسازان با تاکید بر اینکه قطعا رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران می تواند دسترسی قطعه سازان را به دانش فنی برخی قطعات فراهم کند، خاطرنشان کرد: این امر در تولید قطعات با کیفیت اثر گذار خواهد بود و البته سیاست گذاری داخلی سازی قطعات نیز از سوی قطعه سازان باید به قوت خودش ادامه یابد.
گفتنی است؛ نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن از ساعت 10 الی 16 روز پنجم لغایت هشتم بهمن ماه برگزار می شود و سازندگان در جهت بومی سازی قطعات خودروهای این هلدینگ که در حال حاضر در کشور تولید نمی شود، می توانند جهت کسب جزئیات به محل نمایشگاه واقع در کیلومتر 16 بزرگراه فتح، کارخانه بهمن موتور مراجعه کنند.
شایان ذکر است؛ پروژه در حال اجرا توسط گروه بهمن در فاز نخست، شامل قطعات مورد نیاز خودروهای شیلر، دیگنیتی و فیدلیتی است. از این‌رو قطعات و تجهیزات برقی و الکترونیکی، قوای محرکه، تزئینی، پلیمری و ایمنی و عملکردی خودروهای مذکور در این نمایشگاه به‌ رویت بازدیدکنندگان خواهد رسید.

منبع: فارس

کلیدواژه: خودروسازان زنجیره تامین تولید تقدیر گروه بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر

یازدهم اردیبهشت، روز کارگر را بهانه‌ای قرار می‌دهیم تا به افق‌های جدیدی در خصوص کار و کارگر بیاندیشیم؛ ما در سال پیش‌رو مهارت‌های جدید را فرا خواهیم گرفت و برای پیشرفت فردی و حرفه‌ای خود تلاش می‌کنیم و اعتقاد داریم همسر و فرزندان پرسنل نیز اعضای خانواده ما هستند و به همین خاطر همواره گروه بهمن را همچون یک خانواده می‌دانیم.

ما ساعات زیادی از شبانه روز را در کنار یکدیگر سپری می‌کنیم. از دردها و شادی‌های یکدیگر تاثیر می‌پذیریم. ماتم یکی از ما، غم تمامی ماست و موفقیت احدی از ما، پیروزی همه ماست. حال به بهانه روز جهانی کارگر می‌خواهیم امروز را مبدا یک پیشرفت در اخلاق حرفه‌ای محیط کارمان قرار دهیم.

این حقیقت که این روزها تولیدات گروه بهمن زبانزد مصرف کنندگان است، ماحصل تلاش و تعهد و عنایت خانواده گروه بهمن به مقوله کار، کیفیت و رضایت مشتریان است. در روز جهانی کارگر این پیروزی‌ها را ارج می‌نهیم و امیدواریم امسال که سال افزایش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده، مسئولیت ما کارکنان گروه بهمن بیش از پیش سنگین است. در پایان ضمن خدا قوت به کارگران گروه بهمن و خانواده ایشان، این روز را گرامی می‌داریم و آرزوی بهروزی برای یکایک شما عزیزان داریم.

سلامت، موفق و پایدار باشید
محمد محمدی

دیگر خبرها

  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • لوازم یدکی رنو
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)