Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@21:06:15 GMT

روزهای فرهنگی ایران در کراچی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۸۶۶۹

روزهای فرهنگی ایران در کراچی برگزار می‌شود

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی به مناسبت فرارسیدن چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری کرده است.

در این راستا علاوه بر تشکیل کارگروه با حضور سرکنسول کشورمان و مسئولین نهادها، نشست رسانه‌ای با حضور بهرام کیان، مسئول خانه فرهنگ کشورمان، سردبیران روزنامه‌های کراچی، خبرنگاران و مدیر شبکه تلویزیونی bol با مشارکت باشگاه سردبیران کراچی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خانه فرهنگ کشورمان در ایام دهه مبارک فجر، روزهای فرهنگی ایران در قالب برپایی نمایشگاه‌های عکس، خوشنویسی، مینیاتور، صنایع دستی و کتاب در محل شورای هنری کراچی برگزار می‌کند. این رویداد فرهنگی (14 تا  17 بهمن‌ماه جاری) برگزار خواهد شد.

همچنین، همایش «انقلاب اسلامی، سیره فاطمی و منزلت زن» به مناسب روز میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن و تقارن این روز با دهه فجر (15 بهمن‌ماه) برگزار خواهد شد. این همایش به طور مستقیم از طریق صفحات مجازی نمایندگی فرهنگی کشورمان در کراچی پخش می‌شود.

برگزاری روزهای سینمای ایران با نمایش فیلم‌های سینمایی ایرانی به زبان اردو در سینمای شورای هنری کراچی از دیگر برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر است.

نمایشگاه‌های عکس «بانوان جمهوری اسلامی ایران» و «ایران امروز» در صفحات مجازی خانه فرهنگ ایران در کراچی برپا می‌شود.

چاپ ویژه‌نامه سبک زندگی اسلامی و قرآنی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)  و روز زن، برگزاری مراسم ویژه روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برای ایرانیان مقیم، تهیه و چاپ و انتشار ویژه‌نامه تبلیغی تمام رنگی ایران امروز به زبان انگلیسی و تهیه کلیپ و نماهنگ با موضوع جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری و موسیقی ایرانی برای استفاده در فضای مجازی در دستور کار این نمایندگی فرهنگی قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دهه فجر99 خانه فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان

ایمانی پور به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین ایران و ارمنستان، راهی این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سفارت کشورمان در ایروان، در سفری رسمی به دعوت ژانا آندریاسیان وزیر آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش ارمنستان، محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین دو کشور، راهی ارمنستان شد.

ایمانی پور از یکی از مدارس شهر ایروان که در آن زبان فارسی به دانش آموزان مقاطع مختلف تدریس می‌شد، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، از روند آموزش زبان فارسی در مدارس ارمنستان ابراز خرسندی و از مقامات دولتی، مسئولان مدرسه و آموزگاران آن تقدیر و تشکر کرد.

ایمانی‌ پور با حضور در وزارت امور خارجه ارمنستان به همراه سفیر کشورمان با معاون وزیر خارجه ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

واکنش سفیر ایران به توافقات ارمنستان و جمهوری آذربایجان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوای خوشِ هزار دف؛ از کردستان تا سراسر ایران
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا