Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: تا پایان سال ۲ تا ۳ میلیون دوز واکسن در کشور تولید خواهد شد که فاز اول تست کرونا برای ۲۱ داوطلب اول رو به اتمام است.

وی با بیان این‌که روز گذشته مجوز تست روی ۱۴ نفر دیگر دریافت شده است، افزود: فاز اول تست بالینی تقریبا رو به اتمام است و ظرف دو تا سه هفته آینده تزریق به تمام ۵۶ نفر داوطلب انجام شود و فاز بعدی آغاز شود و فروردین یا اردیبهشت سال آینده با تایید پروتکل‌ها، واکسن در اختیار عموم مردم کشور قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که واکسن ایرانی قوی‌تر، باکیفیت‌تر و با فراوانی بیشتر به زودی تولید و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مخبر با بیان این‌که رسیدن به تولید انبوه مساله اصلی ماست، گفت: واکسن تولیدی را زیر قیمت خارجی آن در اختیار مردم قرار خواهیم داد و کشور در این بخش خودکفا خواهد شد.

وی افزود: تولید دارو به منظور تامین نیاز کشور از مهم‌ترین اهداف شرکت‌های داروسازی این ستاد است که در این راستا نه تنها توانستیم بخش زیادی از نیاز کشورمان را تامین کنیم بلکه به ظرفیت صادرات به برخی کشورها نیز رسیدیم.


 

کد خبر 581362 برچسب‌ها سلامت كرونا در ايران واکسن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سلامت كرونا در ايران واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد

به گزارش «تابناک»، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها