Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد بر روی یکی از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، نامبرده به همراه ۲ نفر از هم دستانش در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشته و به تازگی مقدار قابل توجهی هروئین را از عناصر اصلی حمل و نقل مواد مخدر در شرق کشور تهیه کرده و در مخفیگاه خود در شهرستان شهریار استان تهران مخفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه متهم در شهرستان شهریار اعزام و پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اعلام و اکیپی از ماموران آن فرماندهی به محل استقرار اعزام شده و به صورت تلفیقی اقدام به رصد و پایش تحرکات متهم کردند.

سرهنگ  اسداللهی گفت: در ادامه ماموران در هنگامی که یکی از متهمان قصد خروج از مخفیگاهش را داشت وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را به همراه ۲ همدست دیگرش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه شان ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف کردند.

او افزود: شهروندان می‌توانند فعالیت سوداگران مرگ را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر  .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد