Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی بعد از ظهر امروز در نشست با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: اقدامات خوبی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سطح کشور و در استان انجام شده که قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: برای مردم زحمت‌کش، شریف، نجیب، ولایت‌مدار و دوستدار اهل بیت در استان کردستان هرچه قدر تلاش کنید، کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کمی‌ و کاستی‌هایی همانگونه که حضرت آقا فرمودند در همه جا وجود دارد، اما با این وجود مردم کردستان خیلی قدردان زحمات نظام هستند.

حجت‌الاسلام پورذهبی خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام اضافه کرد: دو جلسه کامل را از زمان ورودم به استان با کولبران داشتیم، آنچه امروز در بیانات شما در مورد رفع مشکل اشتغال کولبران شنیدیم امیدوار کننده بود.

وی افزود: اقداماتی که در دو حوزه اشتغال و ساخت مسکن به برکت ایام دهه فجر و خصوصا میلاد حضرت زهرا شروع شده را به فال نیک می‌گیریم و انشالله این روند مستمر ادامه داشته باشد.

وی خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصریح کرد: مشکلات استان کردستان فقط به موضوع کولبران خلاصه نمی‌شود، انتظار داریم این ستاد به مشکلات مردم نواحی منفصل شهری نایسر سنندج و شرق استان نیز ورود کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه تلاش مسئولان استانی و توجه نظر مسئولان کشوری زمینه‌ساز اتفاقات خوب در استان خواهد بود، ابراز امیدواری کرد، با استمرار این اقدامات و تلاش‌ها شاهد رفع بخش قابل توجهی از مشکلات در این استان باشیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان کردستان ستاد اجرایی فرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • «کولبری» نه شغل است و نه شریف/ مردم از ناچاری بار بر دوش می‌گیرند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور