Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت سارق پیچ و پابند‌های ریل مترو در ورد آباد خبر داد.

خبرگزاری میزان- سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در خصوص بازداشت سارق پیچ و پابند‌های ریل مترو گفت: در روز جاری عاملان گشت نامحسوس کلانتری وردآورد فردی را در حین سرقت پابند و پیچ ومهره ریل مترو را مشاهده می‌کنند لذا با توجه به وجود خطرات احتمالی منجمله واژگونی قطار قبل از اقدام به دستگیری سارق طی اقدامی هوشمندانه عوامل تعمیرات و مدیر خط مترو را سریعا در جریان قرار میدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با توجه به احتمال واژگونی قطار اقدامات فنی لازم توسط عوامل مترو صورت میگیرد و خط اصلی کرج به تهران ترمیم میگردد.

ناصری نژاد در ادامه گفت: همزمان با این اقدامات تیم عملیات کلانتری وردآورد نسبت به دستگیری متهم اقدام نموده و از داخل کوله پشتی همراه وی تعداد زیادی بست‌های فلزی نگهدارنده ریل را کشف میکنند و در بررسی‌های دقیق‌تر مشخص میشود متهم دارای هشت فقره سرقت است و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی فی گردید.

بیشتر بخوانید: زورگیران قم در تهران دستگیر شدند

این مقام انتظامی در پایان افزود: «سرقت این متهم عملی خطرناک بود و ممکن بود باعث خروج قطار از ریل و حادثه سازی برای شهروندان شود» که هوشمندی و سرعت عمل پلیس موجب پیشگیری از یک حادثه دلخراش گردید و این اقدام همکاران من به نوعی داستان دهقان فداکار کار را در ذهن انسان تداعی می‌نماید.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت ریل مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد