Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:28:47 GMT

شهرداری تعیین تکلیف پادگان دوشان تپه را پیگری کند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۱۰۳۱

شهرداری تعیین تکلیف پادگان دوشان تپه را پیگری کند

عضو شورای شهر خواستار پیگیری تفاهم نامه با نیروی هوایی ارتش برای تعیین تکلیف پادگان دوشان تپه در راستای تامین سرانه های خدماتی محلات منطقه 13 شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس؛ محمد سالاری در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری خواستار تعیین تکلیف پادگان دوشان ثپه شد و گفت: پادگان موسوم به نیروهوایی که در منطقه ۱۳ شهرداری تهران واقع شده است، حدود ۲۴۵ هکتار مساحت دارد که ۲۰ درصد مساحت منطقه را تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای این دوره، شهردار تهران اهتمام داشتند در توافق با نیروی هوایی ارتش و وزارت دفاع، نسبت به بازآفرینی کالبدی و فضایی و بازآفرینی شهری این محدوده اقدام کنند.

وی ادامه داد: از آنجاییکه تمام محلات اطراف پادگان دوشان تپه، بشدت غیربرخوردار و دارای تراکم جمعیتی بالا هستند، این توافق می تواند مشکل سرانه های خدماتی این محلات را حل کند و انتظار ما این بود که این توافق طی چند ماه گذشته به سرانجام رسیده باشد. این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حدود ۲۰ هکتار از این پادگان نیز قرار است طی توافقی از سوی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری به موزه نیروی هوایی تبدیل شود، اظهار داشت: تقاضای من از شهردار تهران و ریاست شورای شهر اینست که موضوع تعیین تکلیف پادگان دوشان تپه را به عنوان یکی از مطالبات شورایاران، اهالی و شهردار منطقه ۱۳ مورد پیگیری قرار دهند. سالاری افزود: اکنون مطالعات زیربنایی این طرح انجام شده و نیروی هوایی نیز آمادگی همکاری را دارد و تحقق این امر فقط نیاز به تعامل وانعقاد قرارداد دارد تا با بازآفرینی این محدوده، سرانه های خدماتی محلات اطراف تامین شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تعیین تکلیف پادگان دوشان پادگان دوشان تپه نیروی هوایی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از واگذاری رسمی باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک غیردولتی، جزئیات بیشتری از نحوه اداره این باشگاه توسط مالکان جدید اعلام می‌شود و در تازه‌ترین خبر، مهدی احمدی نحوه تشکیل هیئت مدیره قرمزها را شرح داده است.

مدیرعامل بانک شهر اظهار داشت: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سیت در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سیت در اختیار یکی از بانک های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می کند به وجود بیاید.

دیگر خبرها

  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد