Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد کهنسال روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: اجرای این برنامه ها  با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می شود.

وی در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه به همین مناسبت جشنواره ورزش ایثارگران در سه رشته فوتسال، دارت و شطرنج برگزار می‌شود، گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر ایثارگر برای حضور در این جشنواره نام نویسی کرده اند که  ۲۰ بهمن ماه  با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه  به همین مناسبت مسابقه ورزشی فوتسال بین جانبازان و آزادگان بالای ۲۵ درصد برگزار می‌شود افزود: بجنورد و شیروان هرکدام ۲ تیم و مابقی شهرستان‌ها هر کدام با یک تیم در این مسابقات شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در مسابقه دارت و شطرنج نیز ۴۲ نفر از ایثارگران شرکت می کنند،  گفت: نفرات اول، دوم و سوم در سطح استان برگزیده می‌شوند و در نهایت نفرات برتر به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

وی برگزاری مراسم تکریم مادران و همسران شهدا، غبارروبی وگلباران مزار مطهر شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس شاهد و برگزاری نمایشگاه با موضوع ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: در بررسی انجام شده در زمینه تعداد شهدا در روستاهای پنج استان، روستای رویین اسفراین با تقدیم ۳۱ شهید در دوران ۸ سال دفاع مقدس بیشترین شهید را داشته است.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید و ۶ هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است و در دوران دفاع مقدس ۳۵ هزار رزمنده در جبهه ها داشته است.

۱۲ تا ۲۲ بهمن ایام الله در تقویم جمهوری اسلامی ایران دهه فجر نام گرفته است.

تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله و ظلم و استبداد بیش از ۵۰ ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.
 

برچسب‌ها بجنورد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی خراسان شمالی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی بجنورد خراسان شمالی دهه فجر اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد

اختتامیه جشنواره سرود بسیج و همایش تجلیل از منتخبین و فعالین جبهه فرهنگی بسیج سپاه خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073946 واژه های کاربردی مرتبط بسیج هنرمندان بیشتر بخوانید... ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود