Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:47:09 GMT

نماینده آذربایجان‌شرقی در دور دوم جام حذفی کشور

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۲۲۸۲

نماینده آذربایجان‌شرقی در دور دوم جام حذفی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم جام حذفی با حضور سهیل مهدی مدیر مسابقات، امیرحسین روشنک مسول جام حذفی، مهرداد شفیعی مسوول لیگ دو، امیورحسین فراهانی مسوول لیگ سه و احسان خداوردی و به صورت وبینار وغیر حضوری برگزار شد.

تیم ستارگان آژند آذربایجان‌شرقی تنها نماینده استان در این مرحله باید  در بم به مصاف شهرداری این شهر رود تا در صورت برتری تنها تیم تبریزی حاضر در مرحله سوم جام حذفی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در مرحله اول در تبریز موفق شده بود با نتتیجه دو بر یک تیم ابوذر باشت را مغلوب نمایند.

در مرحله دوم تیم‌های تبریزی علم و ادب و محتشم در جام حذفی حضور نیافتند و در مرحله سوم هم تیم‌های لیگ یکی به جدول مسابقات اضافه می‌شوند‌.

تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی از مرحله چهارم وارد جدول مسابقات خواهند شد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی جام حذفی تبریز بم فارس تبریز جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تولید مواد معدنی همواره به عنوان نقطه آغازین یک زنجیره تأمین با ارزش در بخش‌های تأمین کننده مواد اولیه بخش صنعت و مصالح مورد نیاز برای ساختمان، بنادر، سدها، فرودگاه‌ها و … محسوب می‌شود.

وی افزود: استان آذربایجان‌شرقی از نظر وجود ذخایر مختلف و متنوع معدنی، یکی از مناطق غنی کشور به شمار می‌رود؛ به طوری که همواره ذخایر غنی مواد معدنی را به عنوان یک امکان بالقوه در توسعه صنعتی استان در نظر می‌گیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی یادآور شد: در این استان تاکنون ۵۲ ماده معدنی متنوع شناسایی شده است و همواره معادن فلزی استان را رنگین‌کمانی از معادن توصیف کرده‌اند.

وی توضیح داد: آخرین نتایج منتشر شده از نتایج حاصل از اجرای طرح معادن فعال استان در سال ۱۴۰۲ حاکی از آن است که تا پایان سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۷۹ واحد معدنی در استان فعال بوده که از نظرتعداد، ۴.۸ درصد از کل معادن فعال کشور را به خود اختصاص داده و برای هفت هزار و۲۸۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است که سهم ۵.۴ درصدی از کل شاغلان بخش معدنی کشور را در برمی‌گیرد.

فتح‌زاده ابراز داشت: فعالیت‌های صورت گرفته در بخش معدنی استان، منجر به ایجاد ارزش افزوده‌ای به مبلغ ۱۸۱ هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال شده است که با نسبت ۷ درصدی، رتبه ۴ کشوری از کل ارزش افزوده ایجاد شده را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: همچنین نتایج نشان می‌دهد نسبت به سال ۱۴۰۰ میزان رشد ارزش افزوده ایجاد شده در معادن فعال استان حدود ۱۳.۷ درصد بوده است.

وی افزود: میزان رشد ارزش سرمایه گذاری صورت گرفته در معادن در حال بهره برداری کل کشور در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ برابر ۶۹.۴ درصد بوده که این میزان در آذربایجان شرقی دارای ۲۱۱.۵ درصد رشد بوده است و با ۹ هزار و ۴۹۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، ۷ درصد از کل میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در بخش‌های معدنی کشور را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 6098239

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی