Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:34:18 GMT

سومین کرونایی یوونتوس هم بهبود یافت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۲۷۵۳

سومین کرونایی یوونتوس هم بهبود یافت

 

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  آزمایش کرونای الکس ساندرو مدافع چپ برزیلی تیم یوونتوس منفی شد و این بازیکن نیز می تواند در دیدار فردا شب تیمش مقابل اسپال در جام حذفی ایتالیا به میدان برود.

ساندرو در یک هفته اخیر سومین و آخرین بازیکن کرونایی یوونتوس بود که توانست از این بیماری رهایی یابد و ویروس کرونا رو شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود دو هفته قبل کوادرادو، دلیخت و ساندرو سه بازیکن یووه به ویروس کرونا مبتلا شده بودند که پیش از ساندرو آزمایش ۲ بازیکن دیگر منفی شده بود و در بازی اخیر یووه به میدان رفتند و حال ساندرو هم می تواند به ترکیب تیمش اضافه شود.

در حال حاضر پائولو دیبالا تنها مصدوم و غایب یوونتوس محسوب می شود و دست آندره آ پیرلو در انتخاب بازیکن بعد از مدتها باز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

یوونتوس ۲ - بولونیا ۰/ پیروزی بی دردسر شاگردان پیرلو

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!