Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، اویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل در کنفرانس سالانه مؤسسه پژوهش‌های امنیت اسرائیل که با مشارکت امارات و بحرین برگزار شد با اشاره به افزایش قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: قدرت بازدارندگی اسرائیل مقابل کشور‌هایی که امنیت آن را تهدید می‌کنند افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اویو کوخاوی ادامه داد: این کشور‌ها قصد حمله به ما را ندارند و تمام عملیات آن‌ها علیه ما در چارچوب پاسخ به اقداماتی است که ما می‌کنیم.

رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل ادعا کرد: در مقابله با محور شیعی که از ایران شروع و تا عراق، سوریه و لبنان امتداد می‌یابد، یک ائتلاف منطقه‌ای قوی متشکل از یونان، قبرس، مصر، اردن و کشور‌های عربی خلیج فارس شکل گرفته و اسرائیل نیز در این ائتلاف حضور دارد.

او در ادامه ادعا‌های خود اضافه کرد: جایگاه و موقعیت محور ایران در داخل سوریه بدلیل حملات متوالی که ما انجام می‌دهیم تضعیف شده، اما هنوز پایان نیافته و ایرانی‌ها قصد ندارند حضور خود را متوقف کنند، بنابراین فعالیت‌های ما نیز ادامه خواهد یافت.

اویو کوخاوی در ادامه دروغ پردازی‌های خود گفت: ایران نه فقط برای اسرائیل بلکه برای تمام دنیا یک مشکل است؛ زیرا تروریسم را در جهان و به ویژه خاورمیانه تقویت می‌کند. بازگشت به توافق هسته‌ای یا حتی رسیدن به توافقی مشابه، توافق بدی خواهد بود، لذا باید جلوی آن را گرفت.

رئیس ستاد ارتش اسرائیل اضافه کرد: دستوراتی به ارتش برای برخی برنامه ریزی‌های عملیاتی در مورد ایران داده شده است، اما طبیعتا دستور اجرای آن به دست مقامات سیاسی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس ستاد ارتش اسرائیل رژیم صهیونیستی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح

به گزارش خبرآنلاین یک منبع دیپلماتیک فرانسوی در این باره به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که «استفان سژورنه» وزیر خارجه کشورش در جریان دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: حمله به رفح ایده بدی است و هیچ مشکلی را حل و فصل نخواهد کرد.

به نقل از ایسنا سژورنه در دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی به وی گفت: انجام این کار (حمله به رفح) ایده بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه و انسانی در آنجا وجود دارد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه بر قطعی بودن حمله زمینی به رفح تاکید کرد و گفت که چه توافقی حاصل شود و چه توافقی به دست نیاید، ارتش رژیم اشغالگر وارد رفح خواهد شد.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم پیشتر اعلام کرده بود که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز حملات به شمال نوار غزه مدعی شد جنوب این منطقه تحت‌ محاصره امن است و ساکنان شمال می‌توانند به این منطقه بروند، اما با ادامه جنگ حملات زمینی و هوایی را نیز به جنوب نوار غزه و به‌ویژه خان یونس انجام داد تا بار دیگر آواره‌های فلسطینی را آواره کند.

این آوارگان پس از حملات به خان یونس در حال حاضر به رفح منتقل شده‌اند و رژیم صهیونیستی درصدد کوچاندن اجباری آنها به خارج سرزمین‌های فلسطین است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901673

دیگر خبرها

  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح