Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی آیت‌الله محامی شامگاه سه‌شنبه در نشست قرارگاه تحول اجتماعی شهید اسداللهی بنیاد خاتم الاوصیاء(عج) سیستان‌وبلوچستان که با هدف ساماندهی مساجد حاشیه شهر زاهدان تشکیل شده اظهارداشت: توسعه کمی و کیفی و گسترش فعالیت‌ها به سایر مساجد و محلات از ماموریت‌های بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ارزشمند دانستن خدمت در جهت رفع محرومیت‌های حاشیه شهر و اینکه گردوغبار محرومیت را از چهره شهر می‌زداید و باعث حفظ آبروی نظام اسلامی خواهد شد افزود: حضرت امام خمینی(ره) منشأ انقلاب اسلامی را مردم پابرهنه عنوان کرده‌اند که در مسیر حق از تمام هستی خود گذشته و وارد عرصه شدند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان برنامه‌های طراحی شده در بنیاد خاتم الاوصیاء را ستود و ضمن تاکید بر دقت در نحوه انجام امور و تلاش برای اجرای مناسب برنامه‌ها بیان کرد: در اجرای برنامه‌ها، بازخوردها گرفته و ایرادها برطرف شود.

وی با تاکید بر فراگیری و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج)، خواستار گسترش کار به سایر مساجد و محلات شد و گفت: شناسایی، یارگیری و کادرسازی افراد از عوامل گسترش کار هستند.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: در دوران انقلاب اسلامی مردم با انگیزه دینی، توجه، شناخت و بصیرت و به صورت خودجوش پای کار آمدند و این عامل پیروزی انقلاب شد و در ادامه نیز برای استواری انقلاب این پایه‌ها و ارکان باید تقویت شود.

وی با اشاره به نقش اساسی مردم در انقلاب اسلامی تصریح کرد: هر چه آسیب‌ها کمتر و رشد دانشی، بینشی و اقتصادی مردم بیشتر شود پایه‌های انقلاب محکم‌تر خواهد شد.

مسوول بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج) سیستان‌ و بلوچستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در قرارگاه تحول اجتماعی شهید اسداللهی، گفت: هم‌اینک عمده فعالیت‌ها در شهر زاهدان در سه محله محوری بابائیان، شریعتی ‌شمالی و رسالت انجام و به دنبال گسترش فعالیت‌ها به سایر نقاط شهر هستیم.
حسنعلی نوری افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی در کنار ارائه خدمات معیشتی و اقتصادی از دیگر اهداف پیش روست.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان امام جمعه زاهدان اقشار حاشیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان امام جمعه زاهدان سیستان و بلوچستان زاهدان امام جمعه زاهدان اقشار حاشیه اخبار کنکور بنیاد خاتم الاوصیاء عج فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی

دریافت 44 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در چارچوب منویات امام المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) از جوانان خواست؛ تا خود را در معرض مسئولیت پذیرفتن قرار دهند.

کد خبر 6100096

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • لزوم ایجاد کمربند سبز در اطراف شهر برای جلوگیری از حاشیه نشینی
  • عرضه کتاب حاشیه‌نگاری‌ از دیدارهای رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند