Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@18:24:21 GMT

طلای سیاه صعودی شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۳۷۲۰

طلای سیاه صعودی شد

به گزارش  رویترز، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 23 سنت معادل 0.41 درصد رشد به 56 دلار و 14 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا هم امروز برای تحویل در ماه مارس با 24 سنت معادل 0.45 درصد رشد به 52 دلار و 85 سنت رسید.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، انستیتوی نفت آمریکا گزارش کرده که میزان ذخایر نفت خام آمریکا در هفته منتهی به 22 ژانویه با 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 میلیون بشکه کاهش مواجه شده در حالی که تحلیلگران انتظار افزایش 430 هزار بشکه ای را داشته اند. اما آمارهای مربوط به ذخایر بنزین افزایش 3.1 میلیون بشکه ای را نشان می دهد که بسیار بیشتر از رقم های مورد انتظار است.

تحلیلگران موسسه آی ان جی در یادداشتی نوشتند: «کاهش ذخایر نفتی در معاملات اولیه امروز تا حدودی سبب رشد قیمت ها شده است، زیرا بازار انتظار افزایش ذخایر را داشت...در بخش فرآورده های نفتی آمارها به اندازه نفت خام امیدوارکننده نیست.»

استفن اینز تحلیلگر موسسه آکسی گلوبال مارکتس در خصوص آخرین تحولات بازار نفت گت: «برای تجار دشوار است که در کوتاه مدت به سمت سطح قیمت بالاتری حرکت کنند، زیرا چشم انداز تقاضا در کوتاه مدت بسیار نامشخص به نظر می رسد.»

اما کاهش نگرانی ها در مورد افت شدید سفرها در طی تعطیلات سال نوی چینی به دلیل کاهش موارد ابتلا به کرونا در چین سبب شده تا قیمت ها تا حدودی تقویت شود. بر اساس آمارهای رسمی، روز چهارشنبه 75 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین مشاهده شده که پایین ترین رقم از 11 ژانویه تاکنون است.

پربیننده ترین چه کسانی به جای سهمیه بنزین، پول می‌گیرند؟ برنامه قطعی برق سه شنبه در تهران قطع برق از فردا شروع می‌شود؟ خانوارهای بدون خودرو یارانه بنزین می‌گیرند برق هر منطقه حداکثر ۲ساعت خاموش می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، افشین دادرس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره وضعیت تولید و قیمت دام زنده سبک، اظهار کرد: سال گذشته قیمت هر کیلوگرم دام زنده سبک بین ۲۹۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بود که امسال این نرخ به حدود ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار تومان درمیادین دام رسیده است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور شرایط مراتع کشور را خوب دانست و افزود: براساس گزارش‌های سازمان هواشناسی میزان بارندگی که امسال داشتیم از سال گذشته بهتر بوده است و این نوید شرایط خوبی را در مراتع به تولید کنندگان می‌دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که وزارت جهاد کشاورزی در حوزه بازرگانی و حمایت از تولید داخلی دارد، دورنمای خوبی برای تولیدکننده ایجاد شود که دلگرم به تولید شود و بتواند تولید را در بازار مصرف عرضه کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت نفت صعودی شد
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • واردات نفت خام آسیا در ماه آوریل کاهش یافت
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • طلای جهانی پس رفت