Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «لولوه الخاطر» سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد که روابط میان این کشور و ایران و ترکیه، بسیار عالی و برجسته است.

وی با اشاره به درخواست های مداخله جویانه امارات برای بازنگری دوحه در روابط خود با تهران و آنکارا این سخنان را مطرح کرد.

الخاطر گفت: ما از کشورهایی که در جریان بحران منطقه خلیج فارس در کنارمان ایستادند قدردانی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: قطر در واقع هیچ گفتگویی با اماراتی ها در این خصوص نداشته است و ما چنین مسائلی را با عربستان سعودی بررسی کرده ایم.

الخاطر تاکید کرد: البته در این گفتگوها هم هرگز درباره مسائل سیاست خارجی هیچ کشوری بحث نشد، بلکه بر این اصل عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورها تاکید شد.

وی بیان کرد: امارات بیشترین سهم روابط تجاری با ایران در بین کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را دارد، این مساله شرایط و پیش زمینه خوبی برای رسیدن به توافق ایجاد می کند.

پیش از این انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات با تعیین شرط و شروط برای قطر گفته بود که این کشور باید در روابط خود با ایران و ترکیه بازنگری کند.

کد خبر 5131918 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: قطر ایران انور قرقاش ایالات متحده امریکا عراق جو بایدن رژیم صهیونیستی روسیه عربستان سعودی سوریه فلسطین ویروس کرونا دونالد ترامپ آلکسی ناوالنی بغداد استیضاح ترامپ ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید به امارات می‌رود

منابع خبری گزارش دادند که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سفری کوتاه به ابوظبی می‌رود.

به گزارش ایسنا، سخنگوی یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که او امروز چهارشنبه در یک «سفر کوتاه سیاسی» به ابوظبی پایتخت امارات خواهد رفت.

طبق گزارش روسیاالیوم، وی جزئیات بیشتری در مورد اهداف این سفر و دستور کار و دیدارهایش اعلام نکرد.

لاپید در سال 2021 در یک سفر رسمی به عنوان اولین وزیر اسرائیلی به امارات رفت و سفارت این رژیم در ابوظبی و کنسولگری‌اش در دبی را افتتاح کرد.

این سفر در چارچوب توافق ابراهیم انجام شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • لاپید به امارات می‌رود
  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد