Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا پیروی منش روزچهارشنبه در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: طرح نظارت بر بازار ویژه پایان سال و ایام نوروز در هرمزگان از ابتدای بهمن ماه آغاز شده که از ابتدای اجرا تاکنون یک هزار وحد صنفی از سوی بازرسان این سازمان مورد نظارت قرار گرفتند.

وی، شمار بازرسان فعال در این طرح را ۱۱۰ نفر اعلام کرد و گفت: علاوه بر بازرسان تعداد ۳۰۰ همیار بسیجی نیز بر توزیع و قیمت کالاها و خدمات در هرمزگان نظارت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: طرح نظارت بر بازار ویژه پایان سال و نوروز با محوریت رصد و پایش قیمت ها در قالب گشت مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ایجاد آرامش در سطح بازار در دست اجرا است.

پیروی منش خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱۰ بازرس به همراه ۳۰۰ همیار بسیجی بر توزیع و قیمت کالاها و خدمات نظارت می‌کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان تاکید کرد: مردم می توانند هرگونه تخلف واحدهای صنفی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و یا ارائه فاکتور را با با تماس با شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.

برچسب‌ها تخلفات مالی هرمزگان اصناف صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تخلفات مالی هرمزگان اصناف تخلفات مالی هرمزگان اصناف صمت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان