Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین استان همدان ؛ سید سعید شاهرخی در گردهمایی ائمه جمعه استان همدان، گفت: دغدغه‌های روحانیت و ائمه جمعه در راستای تقویت معیشت مردم قابل تحسین‌ است و ما نیز این مسائل را رصد کرده و در جهت رفع آن‌ها اقدام می‌کنیم.

وی از ائمه جمعه، هیات‌های مذهبی و جامعه روحانیت استان همدان به ‌خاطر تعامل و همکاری که با مسوولان دارند قدردانی کرد و افزود: با همکاری و همراهی یکدیگر برای حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی به برخی انتظارات و درخواست‌های ائمه پاسخ داد و گفت: دولت تدبیر و امید مبنا را بر اعتدال قرار داده و از افراط و تفریط دوری می‌کند. 

استاندار همدان با بیان اینکه در دوران خدمتم در استان همدان در راستای وحدت و تقویت همدلی و وفاق گام برداشتم، خاطرنشان کرد: رمز موفقیت و پیشرفت استان در وحدت و انسجام بین مسئولان است.

وی مشارکت روحانیون در برنامه های مقابله و پیشگیری با کرونا را نمونه بارز این هم افزایی دانست و گفت: در سایه این تعامل روند شیوع کرونا نزولی شده و به سمت شرایط پایدار این بیماری پیش می رویم. 

استاندار همدان از ائمه جمعه استان خواست که تذکرات و هشدارهای لازم در جهت رعایت پروتکل‌ها را همچنان به مردم ارائه کنند تا شرایط عادی انگاری نشود.

46

کد خبر 1480311

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی

ائمه جمعه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز ( دوشنبه ) با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار کردند. در این دیدار سردار حسن هوشیار فرمانده مراکز آموزش فراجا نیز حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080722 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی