Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، تاریخ سرزمین کهن و پرافتخار ایران اسلامی مملو از نام بزرگان و بزرگ‌مردانی است که در برهه‌های مختلف زمان برای سربلندی و بلندآوازه کردن نام میهن خود در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و ... تلاش و مجاهدت کرده‌اند.

عرصه ورزش یکی از این عرصه‌های مهم و تاریخی است که از همان ابتدا نام ایران و ایرانی با قهرمانان و پهلوانانی بزرگ عجین شده است که عنصر اخلاق و توانمندی‌های جسمی را به صورت توامان در وجود خود پرورش داده‌اند، اما نکته مهم و اساسی برای تداوم این افتخارات و قهرمانی‌ها بدون تردید توجه ویژه به ورزش پایه و آکادمی‌های استعدادیابی و پرورش نونهالان و نوجوانان است که مدتها در ورزش کشور مورد غفلت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کمیل کهن‌پور» یکی از نونهالان ورزشکار و مستعد گلستانی است که در رشته ورزشی بوکس توانسته در سال‌های اخیر توجه بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کند به شکلی که همگان بر آینده درخشان وی تاکید می‌کنند. از این رو گفت و گویی کوتاه داشته‌ایم با این ورزشکار نوجوان که مشروح آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

فارس: خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟

کهن‌پور: کمیل کهن‌پور هستم متولد 23 تیرماه سال 1387 در شهرستان گنبدکاووس استان گلستان. در حال حاضر در پایه هفتم در مقطع متوسطه اول در حال تحصیل هستم و با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی و بعضا حضوری کلاس‌ها را شرکت می‌کنم.

فارس: از چه زمانی ورزش بوکس را شروع کردید؟

کهن‌پور: من از سن هشت سالگی ورزش بوکس را شروع کردم و زیر نظر مربی خوبم جناب اردلان قمصری به صورت عمومی و خصوصی مشغول تمرین و یادگیری هستم و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد و تلاش‌های مربی و همه کسانی که برایم زحمت می‌کشند را با موفقیت‌های بیشتر بدهم.

فارس: تا کنون چه موفقیت‌ها و رتبه‌هایی کسب کرده‌اید؟

کهن‌پور: در این چهار سال در اکثر مسابقاتی که در سطح استان و کشور شرکت کردم در وزن خودم موفق به کسب قهرمانی شدم، در سال گذشته نیز در مسابقات استانی در وزن نخست مسابقات توانستم به مقام قهرمانی دست پیدا کنم.

کنفدراسیون بوکس آسیا در چندین گزارش از بنده به عنوان یکی از ستارگان بوکس در قاره آسیا یاد کرده و فیلم قهرمانی بنده در مسابقات کشور را در سایت کنفدراسیون آسیا بارگذاری کرده‌اند.

 

 

فارس: در کنار ورزش درس رو هم دنبال می‌کنید؟ تاثیر ورزش در درس و زندگی شما مثبت بوده یا خیر؟

کهن‌پور: بله قطعا، در حال حاضر نیز به دلیل رسیدن به فصل امتحانات تمرکز خودم را بر روی درس خواندن و موفقیت در تحصیل گذاشته‌ام.

درباره تاثیر ورزش در درس و زندگی آن چیزی که من می‌توانم بگویم که خودم به آن رسیده باشم این است که تمرکز بهتر و بیشتری بر روی درس دارم و احساس می‌کنم موفق‌تر هستم.

فارس: رمز موفقیتت شما در ورزش چه مولفه‌هایی بوده است؟

کهن‌پور: من رمز موفقیت خودم رو توکل به خدا، اعتماد به نفس، احترام به مربی، تلاش بی‌وقفه و در کنار همه این موضوعات حمایت‌های همه جانبه خانواده به ویژه پدرم می‌دانم.

فارس: چه کسانی در موفقیت شما نقش داشته‌اند؟

کهن‌پور: قطعا همه کسانی که در مسیر ورزش حتی در اندازه بسیار کوچکی برای من گامی برداشته‌اند و یا بنده را تشویق کرده‌اند در موفقیت‌ها نیز نقش داشته‌اند اما اگر بخواهم بیشترین تاثیر را عنوان کنم باید از پدرم و مربی خودم که با صبر و بردباری برای پیشرفت من تلاش کردند نام ببرم.

فارس: توصیه شما به هم سن و سال‌هایتان چیست؟

کهن‌پور: توصیه من به هم سن و سالان خودم که علاقه‌مند به پیشرفت و زندگی سالم توام با نشاط و شادابی هستند این است که ورزش را جزو برنامه‌های قطعی و همیشگی خود قرار داده و حتما در کنار ورزش قهرمانی برای سلامت خود و خانواده‌هایشان به ورزش همگانی و دسته‌جمعی نیز توجه کنند.

تجربه کوتاه ورزشی من به من آموخته است که با ورزش می‌توان در تصمیم‌گیری‌ها بهتر عمل کرد و تصمیمات بهتری را گرفت.

فارس: انتظار شما به عنوان یک نوجوان افتخارآمیز از مسئولان چیست؟

کهن‌پور: تنها خواسته‌ای که از مسوولان به ویژه مدیران حوزه ورزش در سطح شهرستان و استان گلستان دارم این است که پشتیبان ورزشکاران از سنین نونهالی و نوجوانی باشند زیرا هستند افراد بسیاری همچون من که علاقه و استعداد بسیاری دارند اما متاسفانه دیده نشده و مورد حمایت قرار نمی‌گیرند.

فارس: حرف ناگفته‌ای اگر دارید بفرمائید؟

کهن‌پور: تشکر می‌کنم از شما که فرصتی را برای بیان مطالبات و معرفی خودم ارائه کردید و امیدوارم بتوانم در مسابقات بیشتر و بزرگتری پرچم کشورم را به اهتزاز دربیاورم.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش بوکس گلستان آسیا کهن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست

معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه تصریح کرد انتظار حل موضوع فلسطین تا زمانی که اشغالگری و تجاوز ادامه داشته باشد واقع‌بینانه نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه در نشست بریکس در مسکو انتظار برای حل موضوع فلسطین حین ادامه اشغالگری و تجاوزها را دور از واقعیت توصیف کرد. 

او گفت: «کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه از لبنان گرفته تا عراق و دریای سرخ، توقف فوری جنایات و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه و برقراری آتش بس فوری کامل و پایدار است.»

وی اضافه کرد: «در حالی که اسرائیلی ها مردم غزه را از دسترسی به آب، غذا و دارو محروم کرده‌اند، آمریکا با پیشرفته ترین سلاح ها از اشغالگران و متجاوزان صهیونیست حمایت می‌کند.»

باقری اضافه کرد: «از این رو توقف سریع و بدون قید و شرط نسل‌کشی در غزه که یک ضرورت جهانی است، مستلزم توقف کمک‌ها، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های آمریکا از اسرائیل به ویژه در زمینه ارسال تجهیزات و سلاح‌های تهاجمی به این رژیم است.»

او تأکید کرد: «تا زمانی که پدیده اشغال و تجاوز وجود داشته باشد، انتظار برای حل پایدار موضوع فلسطین با واقعیت منطبق نیست.»

نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شوددرخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس