Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@04:17:37 GMT

سقوط سنگین بورس در 20 دقیقه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۵۱۷۴

سقوط سنگین بورس در 20 دقیقه

خبرگزاری آریا - شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش 18 هزار واحدی در سطح یک میلیون و 196 هزار واحد قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش 18 هزار واحدی در سطح یک میلیون و 196 هزار واحد قرار گرفت.
شاخص کل هم‌وزن هم قرمزپوش شد و با ریزش2500 واحدی ، 424 هزار و 351 واحد را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمادهای اثرگذار بر شاخص نماد‌های شستا، فملی، و فارس بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.
وضعیت نمادها در آغاز معاملات کلیت بازار با افت تقاضا مواجه است به طوری که شاهد قرار گرفتن تمام نمادهای بزرگ و شاخص ساز در محدوده منفی کامل هستیم. خساپا و شستا صف فروش شدند.
فلزات اساسی امروز معاملات خود را با افت قیمت آغاز کردند. فولاد, فملی, ذوب, فخوز, فاسمین, فجر, کاوه, فنورد و فباهنر با تعادل میان خریداران و فروشندگان با گرایشی منفی داد و ستد می‌شوند.فزرین, وتوکا, فولای, فخاس و فروی پر عرضه‌های گروه اند.زنگان و فنفت با افزایش تقاضا همراه اند.
خودرویی‌ها نیز پر عرضه معامله می‌شوند. خودرو, خساپا, خگستر, خبهمن, خزامیا, خپارس, ختوقا, خکمک,خرینگ, خریخت ,خلنت, خموتور و خاذین با فشار فروش همراه اند.خزر و خفنر نماد‌های مورد توجه گروه اند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۰۷۷.۴۵ و احدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶۴۴.۶۳۱ میلیارد سهم بود که طی ۳۱,۳۱۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۷۴۳.۹۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۷۸,۵۵۰.۴۸۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746290

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • محرک جدید بورس
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار