Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور تاکید کرد: باید نسل نوجوان و جوانمان را با انقلاب اسلامی ملت ایران کاملاَ آشنا و از آن آگاه کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه صبح امروز هیئت وزیران با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایام بسیار مبارکی در پیشِ رو داریم و در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هستیم خصوصاَ ۱۲ بهمن که آن روح بلند در کالبد ملت ایران دمیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید نسل نوجوان و جوانمان را با این انقلاب کاملاَ آشنا و آگاه کنیم.

رئیس جمهور ادامه داد: هر پیروزی که به دست آمد، "فرج بعدالشّده" بود. مردم و رهبران و آن‌هایی که در زندان‌ها و تبعید و فشار بودند و کسانی که فرزندان عزیزشان را در راه انقلاب فدا کردند، روز‌های بسیار سختی را گذراندند، اما خداوند در هرجایی که احساس کردیم دیگر گشایشی نیست، یک گشایشی را پدید می‌آورد.

 

تکمیل می شود..

برچسب ها: روحانی ، رئیس جمهور ، هیئت دولت ، دهه فجر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور هیئت دولت دهه فجر انقلاب اسلامی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی 21 گلوله توپ شلیک شد.

رؤسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی