Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:08:52 GMT

خواهش سرمربی زوله: درستش کن رضا!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۶۳۵۵

خواهش سرمربی زوله: درستش کن رضا!

در تساوی 2-2 روز گذشته دو تیم زوله و هراکلس، بار دیگر این رضا قوچان نژاد بود که مجبور شد تمام بار تیم را به دوش بکشد.

ه گزارش "ورزش سه"، فریادهای "رضا تیم رو درست کن" بارها و بارها در دیدار دو تیم زوله و هراکلس به گوش رسید. این صدای سرمربی زوله بود که در ورزشگاه می پیچید و از رضا قوچان نژاد می خواست که تیم را نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت هم این مهاجم تعویضی زوله بود که توانست چینی ترک خورده این تیم را پیش از فرو ریختن و از هم پاشیدن، به هم بچسباند!

 

 

قوچان نژاد پس از بازی با پوزخندی بر چهره اش گفت: " پیشگیری بهتر از درمان است، نه؟"

در بازی شب گذشته نیز قوچان نژاد بار دیگر مجبور شد که به نجات تیم زوله بیاید و گل های خورده این تیم را جبران کند، درست مثل بازی جمعه شب این تیم برابر ویلم که رضا با هت‌تریک توانست تیمش را پیروز آن میدان کند.

تنها چهار روز بعد با گل تساوی بخش دقیقه 73، رضا بار دیگر توانست تیمش را به یک امتیاز از بازی برابر هراکلس برساند.

 

قوچان نژاد که از نگرفتن سه امتیاز بازی بسیار ناراحت و مایوس بود گفت: "مطمئنم که اگر هواداران در استادیم حضور داشتند 3-2 پیروز می شدیم. به همین نتیجه نگاه کنید، فقط اگر یار دوازدهم را در کنارمان داشتیم...

ما قبلا هم چنین موقعیت هایی را دیده ایم: هواداران اختیار از دست می دهند و همه از تیم حمایت می کنند."

 

 

مهاجم زوله افزود: "من می دانم که قادر به چه کارهایی هستم و خوشحالم که توانستم امشب دوباره توانایی ام را نشان دهم. خیلی چیزها راجع به شرایط من گفته شده است. من نارضایتی خودم از این اوضاع را در رسانه ها نیز اعلام کرده ام.

اما این موضوع مستقل از رفتار من با مربیان یا هم تیمی هایم است. اینکه بازی کنم یا نه چیزی را تغییر نمی دهد."

 

به نظر می رسد که توماس بویتینک، مهاجم جدید زوله، نیاز به راهنمایی دارد و قوچان نژاد آماده است تا توصیه هایش را در اختیار او بگذارد.

قوچان نژاد در این باره اضافه کرد: "آن پسر فقط 20 سال دارد و در شروع راه حرفه اش است. من با او هم همان برخوردی را خواهم کرد که با دیگر بازیکنان کرده ام.

من به اسلوبودان تدیچ (مهاجم مصدوم زوله) هم تا جایی که ممکن بود کمک کردم. با توماس هم همینطور است و فرقی نخواهد داشت.

 

من این اوضاع را مثل نبردی بین رضا و توماس نمی بینم. هیچوقت بین من و رقیبانم چنین چیزی اتفاق نیافتاده و من چنین چیزی را تجربه نکرده ام.

می خواهم به تیم کمک کنم. توماس بسیار جوان است. اگر جایی تازه وارد باشید، دوست دارید که به گرمی از شما استقبال شود. من این را بهتر از همه می دانم چون در باشگاه های زیادی بازی کرده ام."

زوله رضا قوچان نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زوله رضا قوچان نژاد قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی یک هزار و ۶۶ شهید قوچان در سالن فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: یکی از اقدامات برنامه‌ریزی‌شده برای کنگره ملی یک هزار و ۶۶ شهید این شهرستان برگزاری جلسات ختم قرآن است که یک هزار و ۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی یک هزار و ۶۶ شهید شهرستان قوچان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، کنگره ملی شهدا در قوچان برای سال جاری در نظر گرفته‌شده است که باید پایه‌های مردمی بودن آن حفظ شود.

وی بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نیز باید وظایف محوله در حوزه کنگره ملی شهدا را به‌درستی انجام دهند، گفت: اداراتی همچون جهاد کشاورزی باید نسبت به برگزاری یادواره شهدا به نام شهدای اداری خود اقدام کنند و با چاپ و نصب تصاویر شهدا و قرار دادن آن در منظر عمومی، ادارات خود را منقش و مزین به تصاویر شهدا کنند.

هراتی مطلق با اشاره به نقش رزمندگان این شهرستان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، بیان کرد: مصاحبه با رزمندگان قوچانی فعال در دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد که تاکنون ۲۸ نفر از رزمندگان مؤثر این شهرستان به بیان خاطرات و ناگفتنی‌های دوران هشت سال جنگ تحمیلی پرداختند.

امام جمعه قوچان با یادآوری این موضوع که یکی از اقدامات برنامه‌ریزی‌شده در قالب کنگره یک هزار و ۶۶ شهید این شهرستان برگزاری جلسات ختم قرآن به نیت شهدا و فرستادن ثواب آن به روح پاک و مطهر آنان است، تصریح کرد: علاوه بر این، برخی گروه‌های جهادی و مساجد قوچان در شب‌های جمعه اقدام به پخت غذا می‌کنند که پیگیری‌هایی در حال انجام است که یک هزار و ۶۶ پخت در مساجد هم به نیت شهدا انجام شود.

وی تأکید کرد: هر برنامه‌ای تحت عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یا برنامه‌های فرهنگی و… در این حوزه باید به تصویب شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی یک هزار و ۶۶ شهید این شهرستان برسد چون تمام این برنامه‌ها دارای یک دستورالعمل ملی است.

هراتی مطلق با اشاره به گلایه برخی از خانواده‌های معظم شهدا مبنی بر درج نام برخی خیابان‌ها و معابر در این شهرستان به‌ویژه خیابان‌های جدید، به نام شهدا، بیان کرد: برای دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم آنان نیز حتماً با بنیاد شهید هماهنگی انجام شود تا بتوان دیدار همه خانواده‌ها رفت.

کد خبر 6098528

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) در قوچان همراه با بارش باران
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس