Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:14:17 GMT

ستاره ای به نام احمد؛ با پیراهن شماره 17

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۶۸۷۷

بازی صنعت نفت – سپاهان؛ چه گل قشنگی زد احمد شریعت زاده. بازیکن شماره 17 که سنش یک سال بالاتر از شماره پیراهنش است. یعنی 18 سال. 

به گزارش "ورزش سه"، روزی که سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت شد توام با خرید باتجربه ها تلاش زیادی برای جذب بازیکنان تیم ملی جوانان کرد؛ آریا برزگر – احمد شریعت زاده – حسین زاواره ای – مهدی احمدی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. او در نهایت موفق به خرید دو بازیکن از این جمع شد. احمد شریعت زاده و حسین زواره ای که احمد در پست مهاجم به میدان می رود و حسین هم هافبک دفاعی است و در بیشتر بازی های نفت تا به اینجای کار جز نفرات اصلی بوده اند. گاها تعویض هم شده اند و به دفعات هم دیده شد که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شدند. 

 

زمان خرید خیلی ها این پرسش را مطرح کردند بازیکن 18 ساله چه باری می خواهد از روی دوش صنعت نفت بردارد اما بازی خوب حسین زاواره ای در جلوی خط دفاعی و هم چنین گل احمد شریعت زاده در بازی با سپاهان که یک گل زیبا و تماشایی بود نشان داد جوان ها به کار تیم می آیند همانند باتجربه ها. البته که در برخی از بازی ها استفاده از آنها با تاوان هایی هم همراه است چرا که به یکباره وارد یک دنیای بزرگ می شوند و این سبب ذوق زدگی می شود. احمد شریعت زاده بعد از اینکه دروازه سپاهان را باز کرد از فرط خوشحالی پیراهنش را از تن در آورد که این موجب شد یک اخطار از داور دریافت کند؛ در ادامه و روی ضربه کرنر دفع اشتباه او موجب شد تا مهدیزاده توپ را وارد دروازه صنعت نفت کند و سپاهان را به برتری برساند. البته احمد به خاطر ماموریتی که روی ضربات ایستگاهی داشت درآن نقطه ایستاده بود اما شاید همین ذوق زدگی از گلی که در این بازی به ثمر رسانده موجب شد یک لحظه تمرکز خود را از دست بدهد و در دفع توپ مرتکب اشتباه شود. 

 

 

با همه این اتفاقات نمایش صنعت نفت در بازی با سپاهان ستودنی بود. به خصوص بازی جوان های این تیم. صنعت نفت دو جوان خوب به فوتبال کشور معرفی کرده است. حسین زاواره ای که فصل گذشته یک دقیقه هم برای سایپا بازی نکرد و احمد شریعت زاده که بی شک جز ستاره های آینده فوتبال ایران خواهد بود. چه خوب هر فصل هر تیم لیگ برتری یکی دو جوان خوب را به فوتبال کشور معرفی کند. آنوقت هیچ وقت با کمبود ستاره در لیگ برتر و در نهایت تیم ملی مواجه نخواهیم شد. جوان های نخبه به مرور زمان و با حضور در ترکیب تیم باتجربه می شوند و بار را از روی دوش تیم بر می دارند. همانند مهدی قایدی. فوتبال ایران جوان های زیادی دارد که باید به آنها بهاء داد. البته این فصل برخی از مربیان دیگر هم این رویه را در پیش گرفته اند و نشان دادند از بازی دادن به جوان ها ابایی ندارند. نساجی به علی داوران بازی می دهد. هم چنین نفت مسجد سلیمان به مهدی احمدی بازیکن تیم ملی جوانان. 

 

و شاید ایده سیروس پورموسوی ایده خوبی برای رو کردن جوان ها در لیگ برتر باشد. او می گوید در شرایط مساوی حق بازی را به جوان ها می دهم.

 

احمد شریعت زاده در تیم ملی جوانان هم با پیراهن شماره 17 به میدان می رفت. در این تیم حسین زاواره ای با پیراهن شماره 8 حضور داشت.

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت جوان ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان

ستاره‌های زیادی با خراب کردن پنالتی باعث حذف پرسپولیس شدند که مهم‌ترین آن‌ها کریم باقری است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در حالی که دو بار با اختلاف دو گل از الومینیوم پیش افتاد، در نهایت نتوانست این تیم را شکست دهد و در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم شد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری دو ستاره‌ای بودند که در این بازی پنالتی خراب کردند و باعث حذف پرسپولیس شدند.

با این حال از آنجاییکه امیری پنالتی حساسی را خراب کرد، خیلی‌ها او را مسبب شکست پرسپولیس در اراک می‌دانند. پرسپولیس در سال‌های اخیر سابقه شکست در ضربات پنالتی و حذف در جام حذفی را زیاد داشته و در این راه ستاره‌های زیادی هم پنالتی خراب کردند.

همانطور که در همه جای دنیا و در بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا، ستاره‌های گرانقیمت پنالتی خراب می‌کنند، این موضوع امری جدانشدنی از فوتبال است و خیلی از بزرگان فوتبال ایران و جهان هم در طول دوران بازی خود پنالتی خراب کردند. در همین پرسپولیس و طی سال‌های اخیر، ستاره‌های زیادی مثل کریم باقری، احمد نوراللهی، شیث رضایی، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، محمدرضا خلعتبری، حسین ماهینی و سهراب انتظاری در جام حذفی پنالتی خراب کردند و باعث شکست تیمشان شدند.

حالا وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر به این جمع اضافه شدند که با خراب کردن پنالتی‌شان در جام حذفی، باعث شکست پرسپولیس می‌شوند. هرچند اوسمار می‌توانست در انتخاب پنالتی زنان تیمش تصمیم بهتری بگیرد و مثلا به امیری که هیچوقت پنالتی‌زن خوبی نبوده و سابقه خراب کردن پنالتی را هم داشته، پنالتی ندهد؛با این حال خراب کردن پنالتی در فوتبال امری است اجتناب ناپذیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • نقش حیاتی ستاره جوان تیم ملی در لحظات تعیین‌کننده
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)