Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:55:25 GMT

بیماری هپاتیت A در روستای باغملک کنترل شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۰۱۰

بیماری هپاتیت A در روستای باغملک کنترل شد

محمد نجاتی پور چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی مبتلا شدن چندتن از اهالی روستای لالب به هپاتیت A اقدامات پیشگیرانه و آموزش‌های فرد به فرد در تک تک منازل ، مردم روستا داده شد که این اقدامات موجب شد تا در هفته گذشته هیچ مورد جدیدی از ابتلای به این بیماری دیده نشود.

وی افزود: پایش آب شرب، نظارت بر کلرزنی، کلرسنجی و واکسیناسیون همه کودکان زیر ۱۰ سال روستا از اقدامات پیشگیرانه شبکه بهداشت و درمان باغملک در مواجهه با این بیماری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاتی پور تاکید کرد: مدارس روستا که برای جلوگیری از گسترش این بیماری طی هفته جاری تعطیل بودند از هفته آینده در همه پایه ها و مقاطع بازگشایی می شوند.

فرماندار باغملک تاکید کرد: این بیماری در هیچ نقطه دیگر شهرستان مشاهده نشد.

روستای لالب در دهستان منگشت بخش مرکزی باغملک ۱۶۰۰ نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۳۶۰ نفر دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هستند.

برچسب‌ها هپاتیت باغملک بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هپاتیت باغملک بهداشت و سلامت هپاتیت باغملک بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور گفت:کمبود چند ساله آب شرب روستای میرآباد مازول در بخش مرکزی نیشابور رفع شد.
جعفر تمیز افزود: با توجه به کمبود آب و جیره‌بندی چاه آبرسانی روستای میرآباد مهندسی مجدد این چاه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: چاه آبرسانی روستا با نوسازی لوله آبده، کابل برق رسانی، الکتروپمپ و تابلو برق با اعتباری بالغ بر ٢۱ میلیارد ریال تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شد.
تمیز افزود: با اجرای عملیات تجهیز چاه آبرسانی روستای میرآباد آبدهی چاه از ٧/۵ لیتر به ٢٠ لیتر بر ثانیه افزایش و مشکل چندین ساله کمبود آب ١٢٠٠ مشترک این روستا رفع شد.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • چگونه سطح قند خون را به طور طبیعی کنترل کنیم؟
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک