Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطالبات اینیگو والنسیا دستیار کالدرون تسویه شد

باشگاه پرسپولیس از تسویه حساب با اینیگو یکی از دستیاران گابریل کادرون خبر داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، طلب اینیگو والنسیا طبق حکم صادره از سوی کمیته انضباطی فیفا و با پیگیری صورت گرفته از سوی باشگاه برای تامین اعتبار لازم به حساب وی واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده اینیگو والنسیا، یکی از دستیاران گابریل کالدرون، جزو مواردی بود که در دادگاه داوری ورزش برای آن استیناف‌ خواهی شده بود ولی در نهایت باشگاه، با توجه به رقم مورد تعهد و هزینه ‌های رسیدگی در CAS، تصمیم گرفت، آن را از جریان رسیدگی خارج کند.

مدیریت باشگاه در نهایت روز گذشته (سه ‌شنبه 7 بهمن) پس از تامین اعتبار ارزی مورد نیاز، نسبت به واریز به شماره حساب اعلامی اقدام کرد.

در حال حاضر منتظر رسیدن پول به حساب و اخذ تایید آن هستیم تا با ارسال سند به فیفا، این پرونده بسته شود.

شکایت اینیگو از باشگاه پرسپولیس مربوط به فصل گذشته است که به رای قطعی رسیده بود اما تیم مدیریتی فعلی نسبت به پرداخت این طلب اقداماتی را صورت داد و پرونده را بدون ایجاد مشکلات بیشتر از جمله محرومیت، مختومه کرد.

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت لحظه به لحظه تا قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا / گزارش زنده کاریکاتور بلژیکی ها برای بیرانوند/ بیرانوند غول شد آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو چه صحبت هایی رد و بدل شد؟ تیم منتخب آمریکای جنوبی در دهه 10 میلادی از نگاه IFFHS (عکس)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود

صادق حسنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از آغاز برداشت برگ سبز چای خبر داد و گفت: هم اکنون  تعدادی از کارخانجات مشغول خرید برگ سبز چای هستند و بتدریج تعداد کارخانجات افزایش می‌یابد.

او از پرداخت ۹۹ درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: طبق وعده‌های قبلی تا فردا ۱۳ اردیبهشت مابقی مطالبات چایکاران به حسابشان واریز می‌شود.

حسنی ادامه داد: برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان تولید چای خشک به ۳۰ هزارتن برسد، حال باید منتظرماند و دید که شرایط جوی به کدام سمت و سو می‌رود.

مدیراجرایی سندیکای چای حداکثر مصرف سالانه چای را ۷۰ هزارتن اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش واردات قهوه، مصرف سالانه چای کشور کاهش یافته است.

او درباره آخرین وضعیت واردات قهوه گفت: بنابر آمار گمرک در ۱۲ ماهه سال گذشته ۵۲ هزارتن قهوه وارد شد که نسبت به ۳۵ هزارتن سال ۱۴۰۱ رقمی بالغ بر ۱۷ هزارتن واردات افزایش یافته است.

حسنی با بیان اینکه تاکنون قیمت چای تغییری نداشته است، گفت: در حال حاضر نوسانات بازار چای مربوط به بسته بندی و فروش است و هنوز در خصوص قیمت چای در سال جدید به نظر قطعی نرسیده ایم و موضوع در حال کارشناسی است و به رغم آنکه چای مشمول قیمت گذاری دولتی نیست، اما به سبب رشد ۳۵ درصدی بهای برگ سبز چای پیش بینی می‌شود که افزایش قیمت از ۴۰ درصد تجاوز نکند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود
  • دانشگاه محل تسویه حساب سیاسی نیست
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود