Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با جمعی از مادران و همسران شهدا که به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) برگزار شد، بیان کرد: معامله با خدا بالاترین سود انسان است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: خداوند این جهان را در اختیار بندگانش قرار داده تا از این عاریت، آخرت بخرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عبادی با بیان اینکه رضوان خدا و جنت نرخ انسان بوده که نباید به کمتر از این بفروشیم، افزود: زندگی این دنیا مانند پول بوده که باید آن را به خوراک و پوشاک تبدیل کرد در غیر این صورت ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: اگر انسان از نعمت‌های عظیم جهان برای کسب معرفت و ایثار استفاده نکند، در نهایت پیر و زمین گیر شده و بدون منفعت از دنیا می‌رود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به رشادت و ایثار شهدا در جنگ دفاع مقدس بیان کرد: اگرچه آمریکا روزی ابرقدرت جهان بود اما به همت مردان حماسه ساز در طول انقلاب و دفاع مقدس، رو به نابودی بوده و به زودی از بین می‌رود.

آیت الله عبادی با اشاره به نقش پررنگ خانواده‌ها در جنگ دفاع مقدس بیان کرد: خانواده‌ها، فرزندان، همسران و مادران، نیمه پنهان رشادت‌های دفاع مقدس بوده که در سایه ایمان، روحیه رزمندگان را تقویت می‌کردند.

وی اظهار کرد: خانواده‌ها با تربیت فرزندانی دلاور نقش مهمی را در جنگ‌های انقلاب ایفا کرده‌اند که نباید به فراموشی سپرده شوند.

کد خبر 5132109

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر شیراز کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا مشهد اردبیل دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو