Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رییس ستاد ارتش اسرائیل به دولت بایدن نسبت به بازگشن برجام هشدار داد و گفت که او به نیروهایش دستور داده است که امادگی ها برای حمله احتمالی به ایران در سال جاری را افزایش دهند.
 اظهارات آویو کوخاوی درحالی بیان شده است که تل اویو سعی در تحت فشار قراردادن دولت بایدن پیش از اعلام موضع رسمی آمریکا درمورد برجام، دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
کوخاوی، رییس ستاد ارتش اسرائیل، شامگاه سه‌شنبه هفتم بهمن، گفت که او فرمان لازم را در این زمینه به ارتش داده است.
کوخاوی که در مرکز مطالعات امنیت ملی اسرائیل سخن می گفت، اظهار داشت که بازگشت به برجام، «هم از نظر عملیاتی و هم از نظر راهبردی، بد خواهد بود»، «یک تهدید غیر قابل قبول است» و «به تشدید رقابت تسلیحات هسته‌ای در منطقه منجر خواهد شد».
به گفته وی، «اگر برجام هنوز زنده بود، ایران تا حال می‌توانست به سمت تولید بمب اتمی پیش برود زیرا برجام فاقد محدودیت‌ها و نظارت کافی برای جلوگیری از دستیابی ایران به بمب اتمی بود».
ژنرال کوخاوی افزود که از فرماندهان ارتش خواسته در فکر یک سری برنامه‌های عملیاتی جدید و توسعه آن در یک سال آتی باشند. او افزود، کادر سیاسی (دولت) تصمیم‌گیرنده نهایی است اما «طرح‌های عملیاتی باید به روی میز و آماده اجرا باشد».
رییس ستاد ارتش اسرائیل همچنین از وجود «یک ائتلاف منطقه‌ای قوی» از یونان، قبرس، مصر، اردن و امیرنشین‌های خلیج فارس در کنار اسرائیل برای «مقابله با محور شیعی ایرانی که از ایران تا عراق و سوریه و لبنان کشیده شده» سخن گفت و افزود که اسرائیل اکنون از «آزادی عمل گسترده در سراسر خاورمیانه» برخوردار است. برچسب ها: اسرائیل

منبع: خرداد

کلیدواژه: اسرائیل ستاد ارتش اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • یک استعفای جنجالی دیگر در ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش اسرائیل
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت