Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:36:05 GMT

اجرای طرح سپاس در بافق

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۷۷۷۲

اجرای طرح سپاس در بافق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا دهقان زاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و در قالب طرح سپاس جمعی از مسوولان با تعدادی از مادران و همسران شهدا در بافق دیدار و از صبر و استقامت آن‌ها تجلیل کردند.

او با بیان اینکه این طرح با دیدار از مادران و همسران شهیدان بابایی، طالعی، سیف الدینی، پور سلطانی، اخوندی و ایزدیان در بافق آغاز شده است، افزود: این طرح تا پایان ایام الله دهه مبارک فجر ادامه دارد و گروه‌های مختلف به دیدار این قشر از جامعه می‌روند و از فداکاری‌های آن‌ها تجلیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق ادامه داد:این طرح با مشارکت و همکاری شرکت سنگ اهن مرکزی، فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج بافق در حال اجراست.

دهقانزاده بیان داشت: به منظور برگزاری دومین کنگره سرداران شهید استان یزد، از جمعی دیگر از خانواده‌های معظم شهدا تقدیر و تشکر می‌شود.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مادران شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه همایش تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش این همایش با حضور عوامل، اعضا و دست اندرکاران برگزاری این آئین ملی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برپا شد.

گفتنی است که در این همایش سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سید عباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران برگزار شد.

کد خبر 6056832

دیگر خبرها

  • دستگیری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در بافق
  • سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان به روستای ویسرود شفت
  • تجلیل از عوامل و خبرنگاران فعال دفتر خبر بافق
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای سند تحول؛ ماموریت‌های مدارس شاهد
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • یاد شهدا، چراغ راه آینده است
  • برگزاری آیین آلاله‌های سرخ، نکوداشت روز شهدا در بافق
  • خانواده شهدای دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان تجلیل شدند
  • دیدار مدیر جهاد کشاورزی بهاباد با خانواده شهدا