Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاح از کمک ۵۰ میلیاردی بنیاد مستضعفان برای تامین تبلت دانش آموزان کم بضاعت به کمیته امداد و بهزیستی خبر داد.

«سید پرویز فتاح» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره تامین تبلت دانش آموزان کم بضاعت گفت:از بنیاد مستضعفان تقاضا شد تا در این شرایط کرونایی که مدارس تعطیل است و آموزش ها به صورت آنلاین در بستر شاد انجام می گیرد کمک هایی برای تامین تبلیت دانش آموزان کم بضاعت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین درخواست هایی متفرقه داشتیم و  ما تصمیم گرفتیم تا در این امر کمک کنیم.

 

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: در یک جلسه ای که مسئولین بودند، خود را متعهد کردیم تا مبلغ 24 میلیارد تومان نقد به کمیته امداد امام خمینی (ره) برای شناسایی دانش آموزان کم بضاعت و تهیه تبلت برای آن ها بدهیم.

 

وی ادامه داد:همچنین ااعتبار 24 میلیارد تومان هم به حساب بهزیستی واریز کرده ایم تا برای دانش آموزان تحت پوشش خود تبلت تهیه کنند.

 

فتاح تاکید کرد: گزارشاتی که گرفته ایم نشان می دهد که تهیه و تامین تبلت برای دانش آموزان نیازمند انجام گرفته است یا در حال انجام است.

 

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: همچنین درخواست های متفرقه نیز داشتیم که اجابت شد و در مجموع بنیاد مستضعفان مبلغ 50 میلیارد تومان نقد برای تامین تبلت دانش آموزان نیازمند کمک کرده است.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبلت دانش آموزی سید پرویز فتاح بنیاد مستضعفان تامین تبلت دانش آموزان دانش آموزان کم بضاعت بنیاد مستضعفان برای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، محمود یوسفی‌فر افزود: به مناسبت هفته مشاغل و با هدف آشنایی دانش آموزان با کسب و کار همچنین کسب تجربه از حضور در بازار، غرفه صنایع دستی در محوطه آموزش شهرستان بندرانزلی امروز افتتاح و به مدت سه روزبرای بازدید عموم دایر است.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ۲۵ غرفه دارد افزود: این غرفه‌ها شامل موارد مختلفی از محصولات منطقه و استان از جمله حصیربافی، سفال، عروسک بافی، نان محلی و انواع ترشی است که توسط خود دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • حمایت ۳ میلیاردی بنیاد علم ایران از طرح‌های نوظهور و ۱.۵ میلیاردی از ریاضی‌دانان
  • حمایت ۳ میلیاردی بنیاد علم ایران از طرح‌های نوظهور و ۱.۵ میلیاردی از ریاضیدانان
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین