Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:44:11 GMT

با دایی برخورد فیزیکی شد و گفت ایرادی ندارد!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۸۰۵۴

با دایی برخورد فیزیکی شد و گفت ایرادی ندارد!


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ بی شک یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات اردو‌های ایران قبل از جام جهانی ۹۸ فرانسه، درگیری رضا شاهرودی و علی دایی بود. اتفاقی که باعث شد تا حتی ایوویچ سرمربی اسبق تیم ملی رای به اخراج رضا بدهد. اکبر مالکی مربی وقت تیم ملی در این باره می‌گوید: «ما در یکی از زمین‌های کمپ رم تمرین می‌کردیم و یک عصربارانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه کسی اطراف زمین بود. یک درگیری بین شاهرودی و دایی پیش آمد. شاید هم از قبل باهم مشکل داشتند، اما من دقیق نمی‌دانم. همانطور که تمرین می‌کردیم یک برخورد فیزیکی رخ داد و شاهرودی عصبانی شد. او یک برخورد فیزیکی هم با دایی داشت، اما در آن لحظه علی دایی عکس العمل آن چنانی نشان نداد. ایویچ خیلی ناراحت شد و فردای آن روز جلسه گذاشت. همه جمع بودند و گفت شاهرودی باید ساکش را بردارد و برود. بچه‌ها واسطه شدند و حتی دایی هم گفت ایرادی ندارد و از ایویچ خواست شاهرودی بماند. وقتی بچه‌ها وساطت کردند و، چون کسی هم باخبر نشده بود، قضیه فیصله پیدا کرد. شاهرودی هم برای جام جهانی واقعا بدشانسی آورد. او بازیکن خیلی خوب بود، اما به خاطر آسیب دیدگی نتوانست در جام بازی کند. من مقدماتی کنار تیم نبودم و آقای کماسی همراه تیم بودند. بعد یک سری عوض شدند و من و چند نفر دیگر به آقای ایویچ معرفی شدیم.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی احمد جهان بزرگی مهدی جهانگیری علی دایی رضا شاهرودی تیم ملی مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی احمد جهان بزرگی مهدی جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مهدی میرباقری شاهرودی در یادواره شهدای روحانی شاهرود که بعد از ظهر شنبه در مدرسه قلعه برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت کسب معارف الهی، تاکید کرد: شناخت خدا موجب سعادت بندگان می‌شود.

وی خطاب به دستگاه‌های فرهنگی و مبلغان دینی و علما و طلاب، تاکید کرد: هر کس که دل مؤمنی را از شبهات پاک کند از هزار عابد شیعه و مؤمن بالاتر قرار خواهد گرفت.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان آتی با بیان اینکه خداوند تمام بنده‌های خود را آفریده تا خدایشان را بشناسند و به عظمت آن واقف شوند، تاکید کرد: علما در شناساندن اهمیت عبادت و عبودیت نقش مهمی دارند.

میرباقری شاهرودی با اشاره به رسالت خانواده‌ها در قبال فرزندان خود، گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا و اهمیت عبادت را برایشان تبیین کنند.

وی با بیان اینکه برترین راه در عالم راه بندگی و معرفت الهی است، تاکید کرد: سرچشمه و منشأ و آن نقشه راه رسیدن به معارف الهی همانا پیامبران (ص) محسوب می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری از استان البرز همچنین با بیان اینکه مقام بندگی خداوند بسیار بزرگ است، گفت: آغاز راه معرفت پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) هستند.

کد خبر 6096675

دیگر خبرها

  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت