Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@12:38:17 GMT

۵۰ واحد در شهرک دام چگنی احیا می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۸۰۸۳

۵۰ واحد در شهرک دام چگنی احیا می‌شود

شاکرمی گفت: ۵۰ واحد در شهرک دام چگنی با حمایت صندوق کارآفرینی امید احیا خواهد شد و ظرفیت این شهرک را کامل خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حاتم شاکرمی ظهر امروز در بازدید از شهرک دام شهرستان چگنی اظهار داشت: واحدهای شهرک دام شهرستان چگنی و واحدهای غیر فعال با حمایت صندوق کارآفرینی امید کشور احیا با تمام ظرفیت فعال خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منابع مالی مورد نیاز جهت افزایش و بهره‌برداری از ظرفیت کامل واحدهای شهرک دام چگنی از محل منابع صندوق کار آفرینی امید تا پایان سال تامین خواهد شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر شهرک دام شهرستان چگنی با ظرفیت ۳۰ درصد فعال است که با حمایت صندوق کارآفرینی امید ظرفیت آن کامل خواهد شد.

وی بیان کرد: ۳۵ درصد از واحدهای شهرک دام مشکل سرمایه در گردش و ۱۶ واحد مشکل سرمایه ثابت دارند که در مجموع ۵۰ واحد در این شهرک با حمایت صندوق کارآفرینی امید احیا خواهد شد و ظرفیت این شهرک را کامل خواهیم کرد.

شاکرمی گفت: شهرک دام از جهت خدمات فنی مشکلی ندارد و خوشبختانه این شهرک در موقعیت زمانی خوبی قرار دارد و فاصله کمی با شهرستان های اطراف و کارخانه شیر دارد که برای ارائه خدمات و رساندن محصولات این شهرک به کارخانه‌های لبنی کمترین زمان ممکن طی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حمایت صندوق کارآفرینی امید خواهد شد شهرک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی