Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید روزهای مهم و مبارک، خدمات و اقدامات نظام در طول تاریخ برای جوانان و نسل‌های آینده که نمی‌دانند در گذشته چه اتفاقات مهمی افتاده، بازگو شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در نشست خبری تشریح دستاوردهای نظام مقدس در حوزه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید روزهای مهم و مبارک، خدمات و اقدامات نظام در طول تاریخ برای جوانان و نسل‌های آینده که نمی‌دانند در گذشته چه اتفاقات مهمی افتاده، بازگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از ایام مبارک و مهم دنیا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که باید به دنیا معرفی شود، افزود: ظلم ، تاریکی، بی‌بند و باری،  بی‌حجابی به واسطه بیگانگان و غارت نفت کشور در قبل از انقلاب اسلامی بر همه واضح و روشن بود که به این دلیل مردم ایران به میدان آمدند و برای نابودی این ظلم و تاریکی، انقلاب کردند.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب در استان کردستان کمتر از دو تا سه نفر پزشک وجود داشت که اکنون به واسطه دستاوردهای انقلاب اسلامی 550 نفر دکتر عمومی، 250 نفر دکتر متخصص، 55 نفر فوق تخصص وجود دارد که این از برکات انقلاب اسلامی است.

وی گفت: بی‌توجهی به سطح معلومات و دانش ماموستاها و عقب‌افتادگی مسائل فرهنگی در گذشته بسیار زیاد بود که اکنون به برکات نظام جمهوری اسلامی احترام و عزت ماموستایان و مسائل فرهنگی بسیار ترقی یافته است.

مشکل خدمت سربازی طلاب و روحانیون استان کردستان برطرف شدتکرار حماسه جانباز دفاع مقدس این بار در عرصه مقابله با کرونا/ بعضی از فیلم‌ها حضور روحانیون در جبهه را نشان نمی‌دهد

ماموستا رستمی بیان کرد: در زمان ستم‌شاهی یک بانو در حجره یا طلبه وجود نداشت که امروزه بیش از هزار نفر ماموستای زن در این راستا فعالیت کرده که این نعمت بزرگی است و نباید فراموش شود.

وی اظهار کرد: انقلاب با برکت اسلامی وقتی آغاز شد که استبداد، ظلم، بی‌بند و باری، در زمان پهلوی به اوج رسیده و ظلم و تاریکی همه ایران را گرفته بود و کشور را آلوده کرده بودند تا جایی که مردم در زمان ساواک قبل از سوال و جواب شکنجه می‌شدند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی خبری از امکانات جاده، برق، بهداشت، گاز و تلفن نبود، عنوان کرد: خوشبختانه امروزه تمامی این خدمات به راحتی در دسترس مردم است.

ماموستا رستمی ابراز داشت: شورای برنامه‌ریزی خدمات شایانی به طلاب و روحانیون که پشتیبان و یار انقلاب هستند از هر لحاظ انجام داده و امیدوارم به وضعیت معیشتی و مشکلات آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/484/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی قبل از انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی ضمن تبریک روز شورا و روز معلم گفت: در دین مبین اسلام درمورد  انسانهایی که راهنمایی و امر و نهی مسلمانان را به خیر و نیک انجام میدهند و تعلیم و تعلم جامعه اسلامی را برعهده دارند آیات و احادیث فراوانی نازل شده است .

حق مسلمین بر یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

امام جمعه پیرانشهر افزود: اعمالی که بر خود تکلیف میدانیم بر دیگران هم تکلیف باشد و اگر لازم به مشاوره و نصیحت باشد باید راهنمایی های لازم را انجام دهیم که یکی از دستورات مهم دین اسلام است و نصیحت و تبعیت از کارهای نیک و مورد پسند خداوند جامعه ی سالم را به بار می آورد.

ماموستا هاشم آبادی گفت: خیر و برکت راهنمایی برای کارهای خیر شامل خود انسانی که راهنمایی می کند نیز می شود و اگر این راهنمایی به ضرر فرد مورد نظر باشد یقینا ضرر آن کار گریبانگیر خود شخص نیز خواهد شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت/ اصلاح پرداخت تعرفه زایمان
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است