Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا امیدوار، سرپرست آلومینیوم اراک تاکید کرد که نگه داشتن تیم در لیگ، اولویت اول آن ها است.

آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس تهران رفت و موفق شد مدافع عنوان قهرمانی را در ورزشگاه امام خمینی اراک با نتیجه 2-1 مغلوب کرده و با 15 امتیاز در رتبه یازدهم لیگ برتر خلیج فارس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا امیدوار، سرپرست باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار طرفداری در مورد پیروزی تیمش مقابل سرخپوشان پایتخت گفت:

بازی خیلی خوبی بود. ما با برنامه ریزی قبلی برای این مسابقه خودمان را آماده کرده بودیم. به هر حال پرسپولیس نیز تیم قابل احترامی بوده و در فینال آسیا حضور داشته، مجموعه کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. کادر فنی باشگاه تمام برنامه ریزی ها را انجام داد و ما برای این دیدار با آمادگی قبلی حاضر شدیم. خدا را شکر بچه ها نیز به خودباوری رسیده بودند و توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرپرست آلومینیوم اراک در مورد هدف گذاری تیم برای کسب جایگاه مد نظر در جدول افزود:

واقعیت این است که باید منطقی به این ماجرا نگاه کرد. بالاخره آلومینیوم در حال سپری کردن سال اول خود در لیگ برتر است و با توجه به این موضوع و همچنین رقابتی که میان تیم ها وجود دارد، در درجه اول تلاش می کنیم که تیم را در لیگ نگه داریم. البته تلاش می کنیم که جایگاه بهتری کسب کنیم ولی اولویت اول مان این است که تیم در لیگ بماند.

امیدوار در مورد ورودی و خروجی های آلومینیوم در نیم فصل تصریح کرد:

قطعا برای تقویت تیم کادر فنی مواردی را در نظر دارد. ان شاءالله وقتی به جمع بندی رسیدند، باشگاه را در این خصوص مطلع خواهند کرد تا طبق نظر ایشان جلو برویم. در مورد خروجی ها، خوب هنوز 3 بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده و پس از انجام این سه بازی، اولویت تیم مشخص می شود و ان شاءالله تصمیم گیری خواهیم کرد.

سرپرست آلومینیوم اراک در مورد وضعیت داوری ها پس از گذشت 12 هفته در لیگ و برای آلومینیوم اراک در پایان خاطرنشان کرد:

برای انجام یک بازی، زحمات زیادی کشیده می شود. حال بخش سخت افزاری مربوط به باشگاه و بخش نرم افزاری مربوط به تیم می شود. این هزینه ها انجام می شود و شما وارد بازی می شوید با این ذهنیت که تیم داوری، تیمی است که باید برایش احترام قائل بود و البته این فضا را برای آن ها دید که هر آدمی ممکن است اشتباه کند. ما نیز منکر این قضیه نیستیم. داوری بحثی است که در آن اشتباه قطعا وجود دارد و ما نیز خود را برای این اشتباهات آماده کرده ایم. منتها وقتی این اشتباهات ادامه دار می شوند و روی نتایج تیم تاثیر می گذارند، روی دید آدم تاثیر می گذارد. من خودم به شخصه آدم آرامی هستم ولی وقتی می بینم شرایط این گونه است و روی نتایج تاثیر می گذارد، نمی توانم جلوی خودم را بگیرم. بنابراین ما منکر اشتباهات نیستیم ولی وقتی ادامه دار می شوند، به هر حال ما نیز باید جوابگوی مردم اراک و کارگران زحمتکش شرکت آلومینیوم باشیم و نمی توانیم سکوت کنیم. امیدواریم این اشتباهات به حداقل برسند.

 

همچنین بخوانید:

شاهین توکلی: گلزنی به پرسپولیس لذت بخش است

اسماعیل شریفات: آلومینیوم تیمی بسیار هجومی است و کمتر تیمی در ایران مانند ما بازی می‌کند

حامد پاکدل: به من الهام شده بود که می‌ توانم کار خاصی انجام بدهم

خطیبی: می توانستیم گل های بیشتری به پرسپولیس بزنیم

آلومینیوم اراک 2-1 پرسپولیس / اولین شکست تیم بی دفاع

 

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت لحظه به لحظه تا قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا / گزارش زنده کاریکاتور بلژیکی ها برای بیرانوند/ بیرانوند غول شد آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو چه صحبت هایی رد و بدل شد؟ روملو لوکاکو، زلاتان ابراهیموویچ را تهدید به مرگ کرده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر کرده که غایبان زیادی برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی دارد.

علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش به این مسابقه نرسید. عالیشاه هفته گذشته مصدوم شد و این بازی را از دست داد. همچنین سعید صادقی به علت سرماخوردگی به اراک نرفت.

در شرایطی که انتظار می‌رفت وحدت حنانوف پس از یک ماه مصدومیت به لیست پرسپولیس برگردد اما نام او در جمع نیمکت نشینان سرخ‌ها نیز وجود ندارد.

پرسپولیس باتوجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر از بازی بعدی لیگ برابر سپاهان در صورت آمادگی وحدت می‌تواند روی او حساب کند اما او بازی با آلومینیوم را نیز از دست داد.

دیگر خبرها

  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام