Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران از لغو صدور مجوز برای خروج از تهران خبرداد.

ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران، اظهارکرد: با توجه به اینکه وضعیت اغلب شهرهای کشور به زرد تغییر کرده دیگر نیاز نیست افرادی که متقاضی سفر از تهران به شهرهای دیگر با خودرو شخصی هستند به سامانه صدور مجوز خروج از تهران مراجعه کنند و این سامانه به دلیل تغییر وضعیت فعلا فعال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها استان مازندران در وضعیت نارنجی قرار دارد و بنا به تصمیمی که از سوی استاندار و مسئولان استان مازندران گرفته شده، ورود به این استان ممنوع است و افراد برای سفر به این شهر می‌توانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

قربانی بیان کرد: تا زمانی که شرایط به همین شکل باشد سایت صدور مجوز از دسترس خارج است و در صورت بازگشت وضعیت به قبل و با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مردم دوباره برای خروج از تهران باید در این سامانه ثبت نام کنند.

/باشگاه خبرنگاران جوان 

بیشتربخوانید: جزئیات تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خروج از تهران صدور مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مریم نیکزادفر گفت : با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • حذف کسب وکارهای غیرقانونی از گردونه رقابت با مجوز الکترونیکی
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار