Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوشی زد تی ای بلید ایکس وان (ZTE Blade X1 ) با مشخصات فنی و امکاناتی همچون ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و قیمت ۳۸۴ دلاری معرفی شد.

به گزارش ایمنا، جدیدترین گوشی هوشمند ZTE که از شبکه ارتباطات ۵G بهره می‌برد، بلید ایکس وان نام دارد. این هندست به طور اختصاصی برای شرکت مخابراتی MVNO Visible تولید خواهد شد که در شبکه Verizon فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی هوشمند بلید X1 5G در واقع کاملاً شبیه به تلفن هوشمند بلید V2020 5G شرکت ZTE است و تنها تفاوت آن این است که بلید X1 5G از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G کوالکام استفاده می‌کند.

صفحه نمایش گوشی زد تی ای بلید ایکس وان ۵G دارای ۶.۵ اینچ قطر و از نوع IPS LCD است. این نمایشگر دارای رزولوشن +FHD خواهد بود و یک حفره پانچ هول نیز برای تعبیه دوربین سلفی در قسمت بالای صفحه نمایش وجود دارد. دوربین سلفی این تلفن ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد. در پنل پشتی این اسمارت فون یک ماژول دوربین چهارگانه خودنمایی می‌کند که حسگر اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل کیفیت دارد و یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید به همراه دو لنز دو مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و تشخیص عمق تصویر نیز آن را همراهی می‌کنند. این تلفن همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت است که در قسمت پشت گوشی نصب شده است.

گوشی هوشمند بلید ایکس وان ۵G با ۶ گیگابایت حافظه رم و همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ارائه می‌شود. این گوشی دارای شیار کارت میکرو اس‌دی است که از این طریق می‌توان میزان حافظه ذخیره سازی این گوشی را افزایش داد. در قسمت نرم‌افزاری هم این گوشی با اندروید نسخه ۱۰ عرضه می‌شود و همچنین یک باتری چهار هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز نیروی برق مورد نیاز این هندست را تامین می‌کند.

گوشی بلید X1 5G فقط در یک رنگ آبی یا میدنایت بلو (Midnight blue) تولید و عرضه می‌شود. قیمت این گوشی نیز ۳۸۴ دلار اعلام شده است.

منبع: گجت نیوز

کد خبر 471233

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گوشی موبایل معرفی گوشی جدید تازه های تکنولوژی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی

بررسی قیمت‌ها در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از پرچمداران سامسونگ تا مرز ۱۰۰ میلیون تومانی افزایش قیمت پیدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین، برسی قیمت‌ها در بازار موبایل حاکی از آن است که گران‌ترین موبایل برند سامسونگ در حال حاضر در بازار در مرز ۱۰۰ میلیون تومانی ایستاده‌است؛ سامسونگ Z FOLD ۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حالی حاضر ۹۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است. ارزان‌ترین مدل در بین پرچمداران این برند نیز سامسونگ Z FOLD ۴ است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است.

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته‌است، به طوری که علی‌رغم شباهت بسیار زیاد Samsung Galaxy Z Fold ۵ به نسل قبلی خود، همچنان در بررسی Samsung Galaxy Z Fold ۵ به امتیاز ۴.۵ ستاره دست یافته است؛ بنابراین احتمالاً مدل بعدی Samsung Galaxy Z Fold ۶ نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود. برای مرجع، قیمت Galaxy Z Fold ۵ از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شود، بنابراین احتمالاً Z Fold ۶ حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

قیمت روز پرچمداران سامسونگ در جدول زیر آمده‌است:

دیگر خبرها

  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود