Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@19:19:48 GMT

معاون اول رییس جمهور به خوزستان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۹۸۸۷

معاون اول رییس جمهور به خوزستان سفر می‌کند

اسحاق جهانگیری روز شنبه (۱۱ اسفند) برای افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسایل و مشکلات استان و پیگیری طرح‌های در دست اجرای استان خوزستان به این استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، معاون اول رییس جمهور در این سفر دو روزه علاوه بر افتتاح چندین طرح زیرساختی و خدماتی نظیر سالن مسافری فرودگاه آبادان و کارخانه تولید مواد شیمیایی (پرشین کلر)؛ در مراسم آغاز عملیات اجرایی بازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل در بندر امام خمینی(ره) شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری احیای زمین های کشاورزی در شهرستان حمیدیه، دیدار با نخبگان، هنرمندان،‌ فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل های مدنی و نیز حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهور در این سفر است.

معاون اول رییس جمهور را در این سفر وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و نیز رییس سازمان محیط زیست و چند تن از معاونان وزرا همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری سفر جهانگیری به خوزستان استانی سیاسی معاون اول رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم/ جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور روز چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت ماه - در حاشیه جلسه هیئت دولت به خبرنگاران گفت: طبق حکم قضایی، ایران دارایی بلوکه شده در عراق ندارد اما برخی موانع وجود دارد که با گفت‌و گو حل می‌شود.

وی اظهار داشت: برخی مراودات پولی و مالی بین ایران و عراق وجود دارد که با گفت وگو بین مقامات بانک مرکزی ایران و طرف عراقی همیشه حل شده و مشکلی لاینحلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون حقوقی رییس جمهور درباره مطالبه جهانی برای محرومیت رژیم صهیونیستی از بازی‌های المپیک به دلیل جنایات این رژیم در غزه و اینکه آیا دولت در این باره برنامه‌ای دارد، یادآورشد: فهرستی از اقدامات این رژیم جعلی با بهره بردن از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد تهیه شده که مستند سازی خواهد شد.

دهقان اضافه کرد: همچنین ارتباطاتی با سازمان‌های مردم نهاد خارج از کشور شکل گرفته است تا بتوانیم از این ظرفیت برای نشان دادن جنایات این رژیم به سایر کشورهای جهان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: دارایی بلوکه شده در عراق نداریم
  • معاون رئیسی : دارایی بلوکه شده در عراق نداریم / برخی مراودات مالی وجود دارد که همیشه با گفت‌وگو حل شده
  • پروژه فیبر نوری استان قم با حضور رییس جمهور افتتاح می‎شود
  • دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم/ جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود
  • میلاد از همان اول حق کاپیتانی را ادا کرد
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود