Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی نخستین جشنواره سرود «آوای انقلاب» را در بارگاه منور رضوی برگزار می ‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،به مناسبت ایام الله دهه فجرنخستین جشنواره سرود «آوای انقلاب» در حرم رضوی برگزار می شود، ایجاد و تقویت روحیه انقلابی و انگیزه‌های حماسی در گروه سنی نوجوان به عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در گام دوم انقلاب یکی از رویکردهای جشنواره سرود حرم مطهر رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا ۳۰ گروه از نوجوانان با همکاری آموزش و پروش و مرکز رسیدگی به امور مساجد در ایام مبارک دهه فجر آواها و سروده‌های انقلابی خود را تقدیم زائرین کرده تا باری دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید عهد و پیمان کنند.

 

«امام رضا(ع) و زیارت»، «عنایات و الهامات حضرت زهرا(س) در تحقق انقلاب اسلامی»، «حضرت زهرا(س) و فرهنگ ایثار و شهادت» و «شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، سلامت» از موضوعات این سروده‌ها است.

 

گفتنی است، طی فراخوانی از نوجوانان فعال و گروه سرودهای انقلابی دعوت به عمل آمده تا در این جشنواره حضور یابند که پس از انتخاب برترین‌ سروده ها، ضمن اجرا در ایام الله دهه فجر در حرم مطهر رضوی، نشان خادمیاری به آنان اعطا خواهد شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: آوای انقلاب جشنواره سرود ایام دهه فجر حرم مطهر رضوی جشنواره سرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی